تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | تماشای ۱۵هزار ستاره با چشم غیر مسلح

چند رسانه‌ای > عکس - عظمت جهان، زیبا و ستودنی است و دنیای ستارگان به عنوان گوشه‌ای از این عظمت، هیجان‌انگیز و دیدنی است.

به گزارش توریسم‌آنلاین، در شهرهای بزرگ به دلایل مختلف کمتر از 500 ستاره در آسمان دیده می شود در حالی که مکان هایی هستند که در آنها با چشم غیر مسلح نزدیک به 15 هزار ستاره قابل رویت هستند.

در زمان‌های بسیار دور، انسان‌های همیشه در سفر و کاروان‌ها مسیر خود را از روشن ترین راه یعنی از طریق ستاره ها پیدا می کردند و امروزه مسافران برای تماشای شب نشینی ستاره ها سفر می کنند.

درتصاویر فوق بهترین نقاط جهان برای رصد ستارگان را می‌بینید.

61282




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | تماشای ۱۵هزار ستاره با چشم غیر مسلح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..