تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال کشف جسد موجود اسرارآمیز ۱۵ متری

به گزارش مهر، این موجود عجیب که مشخص نیست از کدام گونه از جانداران دریایی است، موجب بهت و حیرت مردم و جانورشناسان شده است.

منابع محلی این موجود ناشناخته را نوعی ماهی مرکب توصیف کرده‌اند. ماهی مرکب یاد شده ۱۵ متر طول دارد و لاشه آن در سواحل جزیره سرام کشور اندونزی شناسایی شده است. برخی محققان معتقدند این لاشه متعلق به نوعی نهنگ است.

این محققان می‌گویند بررسی استخوان‌های آرواره، جمجمه و مهره‌های این موجود ثابت می‌کند که لاشه یاد شده متعلق به نوعی نهنگ بزرگ بال است.

به گفته رجینا آسموتیس سیلویا مدیر مرکز حفاظت از نهنگ و دلفین در اندونزی، انواع خاصی از نهنگ‌ها دارای شیار شکمی خاصی هستند که از چانه تا ناف آنها امتداد می‌یابد و این امر در مورد نهنگ یاد شده هم صدق می‌کند.

قرار است تحقیقات برای شناسایی دقیق‌تر این نهنگ و ویژگی‌های زیستی آن ادامه یابد. گفتنی است وزن این نهنگ ۱۵ متری به بیش از ۳۵ تن می‌رسد.

5454




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال کشف جسد موجود اسرارآمیز ۱۵ متری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..