تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غذاهایی که جوش و آکنه را از بین می‌برد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  آکنه نوعی جوش است که در سنین جوانی شیوع بیشتری دارد و اغلب جوانان بین ۱۵ تا ۲۵ سال آن را تجربه می کنند. عوامل متعددی بر ایجاد آکنه موثر است که رژیم غذایی یکی از آن ها است. محققان دریافتند که مصرف برخی مواد غذایی باعث بیشتر شدن آکنه و مصرف برخی مواد، باعث از بین رفتن و کاهش آن می شوند. وقتی از رژیم ناسالم آمریکایی (نان سفید و غلات فرآوری شده، غذاهای آماده و فست فودها و …) به رژیم سالم تر مدیترانه ای که شامل غلات کامل، گوشت لخم، میوه ها و سبزیجات باشد، تغییر رویه دهید وضعیت بهتر خواهد شد.
 
 
در اینجا مواد غذایی که آکنه را بدتر می کنند آورده شده است. از این مواد به مدت یک هفته اجتناب کنید و اثر آن را بر روی پوست خود ببینید.
 
شیر گاو باعث افزایش قند خون می شود و می تواند التهاب ایجاد کند، همچنین سطح انسولین را بالا می برد که تولید چربی پوست را افزایش می دهد. شیر گاو همچنین حاوی هورمون رشد است که تولید سلول های پوستی را تشدید می نماید. در مطالعه ای که در سال ۲۰۰۵ صورت گرفت مشخص شد نوجوانانی که شیر گاو بیشتری مصرف می کردند با آکنه های شدیدتری به نسبت آن هایی که شیر نمی خوردند یا کم می خوردند مواجه شدند. (به این گروه از افراد توصیه می شود برای تأمین کلسیم مورد نیاز بدن خود ماست را جایگزین شیر نمایند.)
 
منبع: آکا
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غذاهایی که جوش و آکنه را از بین می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..