تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از اهدای کالاهای معیشتی به 50 هزار خانواده نیازمند تا سرو همبرگر نجومی در شمال پایتخت

از اهدای کالاهای معیشتی به 50 هزار خانواده نیازمند تا سرو همبرگر نجومی در شمال پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از رصد مسئولان اجرایی توسط دستگاه های اطلاعاتی و قضایی تا افتتاح خط 7 مترو بعد از انتخابات، از مهمترین بحث‌های روز گذشته (یکشنبه24 اردیبهشت ماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در حال حاضر 19 درصد از پسماندهای شهر تهران به صورت تفکیک پسماند از مبدأ انجام می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: با توجه به درگیری شهر برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، خط 7 مترو تهران بعد از انتخابات افتتاح می‌شود.

یک جامعه شناس گفت: قیمت گذاری و فروش اقلامی که عموم مردم توانایی خرید آن را ندارند، جنگ ثروت را در جامعه به راه می‌اندازد و زمینه‌های بروز بحرانی اجتماعی را فراهم می‌کند.

دادستان کل کشور، تأکید کرد: تمام مسئولان اجرایی بدانند در رصد دستگاه اطلاعاتی و قضایی هستند و اگر تخلف کردند گلایه نکنند که شما فرماندار یا بخشدار یا استاندار ما را محکوم کردید.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: تعدادی از نامزدهای شوراها که در تبلیغات خود موجب تخریب فضای عمومی، فرهنگی و تاریخی شده اند به دادسرا احضار و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از شناسایی 50 هزار خانواده نیازمند واجد شرایط برای دریافت سبدهای غذایی همای رحمت در مناطق کم برخوردار شهری و روستایی سراسر کشور خبر داد.


فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال انواع کالا و ارز قاچاق در فروردین ماه سال جاری در 2 فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و گرگان خبر داد.

در جهان حدود 600 و در ایران کمتر از 100 شتر دو کوهان باقی‌مانده است که به این تعداد شتر در ایران به دلیل اختلاط ژنتیکی با شترهای تک کوهان خیلی اشاره نمی‌شود و به دلیل همین اختلاط ژنتیکی نمی‌توان به این عدد استناد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از اهدای کالاهای معیشتی به 50 هزار خانواده نیازمند تا سرو همبرگر نجومی در شمال پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..