تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنبیه عجیب دانش آموزان برای معلم چینی گران تمام شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است تنبیه عجیب تعدادی دانش آموز توسط  معلم خود در یکی از مدارش استان " سیچوان " چین را نشان می دهد. در این تصاویر مشاهده می شود که این معلم  خشمگین که " ژوئو " نام دارد  بدلیل انجام ندادن تکلیف مدرسه توسط این دانش آموزان، آنها  را به طرز عجیبی مورد تنبیه قرار می دهد. 

وی در حالی که از هر  یک از دانش آموزان می خواهد تا زانو بزنند با یک با شلاق به جان آنها افتاده و این شلاق را بر پشت و سر آنها فرود می آورد. در هنگام تنبیه هر یک از دانش آموزان، همکلاسی های آنها نیز نظاره گر این صحنه هستند. 

تنبیه عجیب دانش آموزان توسط معلم خشمگین + تصاویر

بعد از انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی چین، بلافاصله این معلم از کار خود معلق شد. در حالی که تحقیقات بیشتر در خصوص این حادثه ادامه دارد هنوز از احتمال مجازات بیشتر برای این معلم خبری منتشر نشده است.

تنبیه عجیب دانش آموزان توسط معلم خشمگین + تصاویر

گفتنی است؛ این اتفاق در حالی رخ می دهد که هفته گذشته نیز ویدئویی از بدرفتاری یک معلم در یکی  از مدارس ابتدایی چین با یک دانش آموز دختر منتشر گردید. در این ویدئو این معلم در حالی که موی این دانش آموز دختر را گرفته بود به طرز وحشیانه ای او را روی زمین می کشید. بعد از انتشار این ویدئو و خشم کاربران مجازی، این معلم ادعا نمود که این دانش آموز دختر خودش بوده است.

تنبیه عجیب دانش آموزان توسط معلم خشمگین + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنبیه عجیب دانش آموزان برای معلم چینی گران تمام شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..