تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت جامعه روحانیت مبارز تهران از رییسی

ساعت 24- سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران از حمایت تشکل متبوع خود از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم افزود:« با توجه به اینکه آقای رییسی منشور اصولگرایی را که توسط جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) مورد تایید قرار گرفته و منتشر شده را قبول دارند و آن را مبنای کار خود قرار داده اند، جامعه روحانیت مبارز از ایشان حمایت می کند.»

وی ادامه داد: منشور اصولگرایی هم جهات ایجابی درراستای اهداف انقلاب اسلامی همچون دیدگاههای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را دارد و هم جنبه سلبی یعنی آنچه را که با مبانی جمهوری اسلامی ناسازگار است مثل استکبار و اختلاف و اخلاق ناسالم انتخاباتی را مبنا قرار داده و آقای رییسی هم این منشور را مبنای کار خود قرار داده است.


مصباحی مقدم با بیان اینکه سیدابراهیم رییسی برای اداره کشور برنامه دارد، اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز تهران بر اساس این مبانی و دیدگاه ها از وی حمایت می کند و از مردم شریف بویژه نیروهای انقلاب می خواهد به رییسی رای دهند .


وی ابراز امیدواری کرد حضور مردم در انتخابات به گونه ای باشد که کارآمدی نظام جمهوی اسلامی بیش از گذشته به ظهور و بروز برسد و همه ظرفیتهای ملت -چه ظرفیتهای نخبگان،چه ظرفیتهای جوانان و چه ظرفیتهای منابع طبیعی و امکانات محیط زیست -برای پیشرفت جمهوری اسلامی در سالهای آینده مورد استفاده قرار گیرد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت جامعه روحانیت مبارز تهران از رییسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..