تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات اخراج تروریست‌ها از «القابون» / یک داعشی 20 داعشی دیگر را با عملیات انتحاری کُشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق، عملیات اخراج تروریست‌های مسلح از محله «القابون» در شمال شرقی پایتخت امروز پس از شکست آنها در برابر ارتش سوریه آغاز شد، نیروهای ارتش سوریه با تنگ کردن عرصه بر این افراد آنها را وادار به عقب‌نشینی از این محله کردند، عملیات نظامی ارتش سوریه چندین هفته طول کشید تا سرانجام تروریست‌ها وادار به خروج از این محله شوند.

به گفته منابع میدانی، 2289 نفر از جمله 1058 فرد مسلح از شرق دمشق به سمت ادلب خارج شدند که بیشتر آنها تروریست‌های فعال در محله القابون بودند، همزمان عملیات اخراج افراد مسلح و اطرافیانشان از غوطه شرقی از طریق شهر عربین ادامه دارد.

در حلب نیز نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در تپه المقالع در مقابل فرودگاه نظامی الجراح را در تیررس آتش خود قرار دادند، نیروهای ارتش پیشتر پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی، فرودگاه الجراح را آزاد کرده بودند.

خبر دیگر اینکه 20 تروریست داعشی در پی اقدام یکی از تروریست‌های همقطارشان در منفجر کردن کمربند انفجاری در داخل آنها به هلاکت رسیدند، این انفجار در پی بروز  اختلاف میان تروریست‌های داعشی در نزدیکی البیضاء‌ در شهر الرقه در شمال سوریه رخ داد.

‎از سوی دیگر اخباری درباره تصمیم نیروهای دموکراتیک سوریه(از گروه‌های کردی) برای تسلیم سد الطبقه به نیروهای ارتش سوریه حکایت می‌کند، هنوز این مسئله که آیا شهر الطبقه هم به ارتش سوریه تحویل داده خواهد شد یا خیر، مشخص نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات اخراج تروریست‌ها از «القابون» / یک داعشی 20 داعشی دیگر را با عملیات انتحاری کُشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..