تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال شهر تو را می خواند داستان قسمت آخر و تمام قسمت های سریال

سریال شهر تو را می خواند

خلاصه داستان تمام قسمت های “سریال شهر تو را می خواند” و قسمت آخر

در این مطلب داستان تمام قسمت های سریال شهر تو را می خواند را مشاهده می کنید.

سرنوشت درین، ماجرای کشته شدن مادر علی، سرنوشت علی، ماجرای عاشق شدن پدر علی، اییت، ازدواج علی و درین

سریال شهر تو را می خواندسریال شهر تو را می خواند سریال شهر تو را می خواند

داستان قسمت 2 سریال شهر تو را می خواند

فیلم از اینجاشرو میشه که درین میره پیش باباش و میگه چرا اینکارو میکنی ؟ چرا نمیراری یه بار تو زندگیم کاری که دوست دارم انجام بدم ؟ باباشم میگه چون نمی تونی تو وقتی به دنیا اکندی با قاشق طلا بهت غذا دادن ماشین زیر پات بوده و .. درینم ناراحت میشه و سوئیچو پرت میکنه تو دریا و به باباش میگه ثابت میکنم که میتونم و میره وقتی داشت با تلفن حرف میزد از جایی که علی نشسته بود رد شد و علی حرفاش با تلفن رو شنید که می گفت من تو این مسابقه هر طور شده شرکت میکنم بعدم که گوشی رو پرت کرد تو دریا و علی هم دید که کفش رقصش جا مونده برای اینکه میدونست براش مهمه به مامان رئوف گفت من میرم تا جایی و بیام و جلو آموزشگاه وقتی راهش نمیدن بره تو حرکت شوماخری میزنه و از حفاظ میپره و میره دنبال درین ..




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال شهر تو را می خواند داستان قسمت آخر و تمام قسمت های سریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..