تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله 5.5 ریشتری در کرمان - آسمونی

5 5 magnitude earthquake in kerman زلزله 5.5 ریشتری در کرمان

1394/05/10

شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 14:36:29 ثانیه ظهر جمعه این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده، 30.06 درجه عرض شمالی و 57.64 درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین لرزه در 17 کیلومتری سیرچ، 22 کیلومتری گلباف و 34 کیلومتری ماهان در استان کرمان رخ داده است.

به گزارش آسمونی محمدجواد کامیاب شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار نفر از مصدومان توسط نیروهای امدادی در منطقه زلزله زده درمان شدند که درمان آنها سرپایی بوده است.

وی بیان کرد: 13 نفر نیز به اورژانس های بیمارستانی شهر کرمان مراجعه و اعلام کردند بر اثر این زمین لرزه مصدوم شده اند.

وی گفت: از این تعداد 12 نفر بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند و یک نفر دیگر هم براساس اعلام مسوولان بیمارستانی بزودی مرخص می شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: در زمین لرزه امروز سیرچ 12 اکیپ هلال احمر و یک اکیپ هوایی این جمعیت تا غروب به جستجو پرداختند و اکنون اکیپ زمینی در مناطق زلزله زده مستقر است.

وی تصریح کرد: در این زمین لرزه خسارت هایی به خانه های قدیمی و خشت و گلی وارد شده که برآورد خسارت مالی پس از بررسی تخصصی کارشناسان بنیاد مسکن در روزهای آینده اعلام می شود.

این زمین لرزه علاوه بر سیرچ با توجه به این که در عمق هشت کیلومتری زمین روی داد شهر کرمان و بخش های ماهان، گلباف، راین و حتی برخی شهرستان های اطراف را نیز تکان داد.

سیرچ از مناطق زلزله خیز استان کرمان است و زلزله ششم مرداد سال 1360 خسارات سنگینی در این منطقه برجا گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله 5.5 ریشتری در کرمان - آسمونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..