تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور گسترده مردم در انتخابات،پشتوانه تقویت نظام است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید محمد واعظ موسوی افزود: ملت رشید و بصیر ایران اسلامی در آستانه امتحانی بزرگ دیگری قرار دارند و آن هم انتخابات ریاست محترم جمهوری و شورا‌ها است.
 
وی تصریح کرد: این انتخابات مهم، یک بار دیگر حضور پرشور و حماسی و تکلیف مدارانه همه آحاد ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت چرا که مردم با همه اختلاف سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها به اصل نظام و آینده و سرنوشت خودشان به ویژه در مسائل اجرایی علاقه مند می‌باشند.
 
واعظ موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به بصیرت سیاسی خوبی که ملت ایران دارند می‌دانند که ترسیم صحیح آینده و برنامه ریزی برای امور اجرایی منوط به حضوری گسترده و فعال در این انتخابات است.
 
وی اظهار کرد: با توجه به وجود سلیقه‌های مختلف در بین کاندیداهایی که توسط شورای محترم نگهبان صلاحیت شان احراز شده و هم حساسیتی که امروز حضور در صحنه انتخابات برای تقویت کیان نظام مقدس اسلامی و نشان دادن انسجام و اتحاد در مقابل دشمنان این مرز و بوم به دنبال دارد حضور مردم در انتخابات امری ضروری است.
 
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم یادآور شد:قطعا چنین شرایطی می‌طلبد که همه عزیزانی که در شرایط رای دادن هستند اعم از مردان، زنان، پیر، جوان، کارمندان، دانشگاهیان، کشاورزان، تجار، طلاب و همه اصناف به عنوان انجام وظیفه اجتماعی خودشان در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
 
وی تاکید کرد:مردم سرافراز ایران بعد از انجام تحقیق لازم پیرامون کاندید اصلح خود و گزینه مناسبی که انتخاب کرده اند به شخصیی رای بدهند که با برنامه‌ای دقیق و برگرفته از فرهنگ ناب ایرانی بتواند در چارچوب قانون اساسی و تبعیت مقام معظم رهبری به درد جامعه برسد.
 
واعظ موسوی عنوان کرد:فرد اصلح باید بتواند مشکلاتی همانند اشتغال و تولید و بیکاری و اعتیاد و گرفتاری هایی که از سوی نظام استکباری بر ملت ایران تحمیل شده است را رفع نماید و از توفیق خوبی در حل مشکلات برخوردار باشد.
 
وی گفت:رئیس جمهور اصلح این ۴ سال را به عنوان برهه‌ای از زمان را به جهش پایدار حرکت اسلامی و قرار گرفتن در جایگاه واقعی منطقه‌ای بین المللی تبدیل کند و ایران و ایرانی را به جایگاه شان و منزلت و موقعیت بین المللی اش برساند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص عدم حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد:همواره از نظر تحلیل‌های سیاسی قوت و ضعف یک نظام را در پشتوانه مردمی آن باید جستجو کرد.
 
وی بیان کرد:مسلما هر چه حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای انتخابات باشد به عنوان پشتوانه قوی نظام تحلیل می‌شود و اگر خدایی نکرده ملتی در انتخابات و همه پرسی‌های عمومی کشور خودش کم رونق و کم فروغ وارد شود به عنوان ضعف آن نظام و ملت تحلیل می‌شود.
 
واعظ موسوی متذکر شد: قطعا هیچ ایرانی راضی نمی‌شود که در مسائل سیاسی در ابعاد مختلف این ملت بزرگ به عنوان ملتی ضعیف و کشوری ناتوان قلمداد شود.
 
وی در باره برخی از بداخلاقی‌ها در روند تبلیغات عنوان کرد: باید همه کاندیدا‌ها و به تبع آن‌ها ستادهای تبلیغاتی و طرفداران به اخلاق انتخاباتی پایبند باشند و باید بدانند این مملکت ایران توام با آموزه‌های اسلامی و تحت تاثیر فرهنگ ناب شیعی است.
 
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه تصریح کرد:در انتخابات ایران اسلامی، اخلاق حرف اول را می‌زند و انتظار این است کاندید‌ها و طرفدارانشان با مراعات اخلاق و خط قرمز‌های اعتقادی و اخلاقی کاری کنند که حداقل اگر برنده انتخابات نیستند بازنده اخلاق نباشند.
 
وی اظهار داشت:هوادارن باید فقط به تقویت دیدگاههای کاندیداهای مورد نظر خودشان بپردازند و با بیان نقاط قوت و برنامه هایی که برای ۴ سال در پیش دارند کاندیدای خود را به مردم معرفی کنند.
 
 واعظ موسوی بیان کرد:کاندیدا‌ها و طرفداران باید مرز تبلیغ کاندیدا و تخریب رقبا را از هم جدا کنند تا فرهنگ ایرانی و اسلامی خود را به رخ جهانیان بکشانیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور گسترده مردم در انتخابات،پشتوانه تقویت نظام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..