تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ۲۵۰۰ طلبه در اردوهای جهادی بسیج سازندگی در سراسر کشور

حضور ۲۵۰۰ طلبه در اردوهای جهادی بسیج سازندگی در سراسر کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین فرهادی با اشاره به محورهای فعالیت بسیج سازندگی اظهار داشت: اردو جهادی، محرومیت‌زدایی و اجرای اقتصاد مقاومتی محورهای اصلی فعالیت بسیج سازندگی است.
 
وی حضور پرشور طلاب حوزه‌های علمیه  و دانش آموزان بسیجی را موردتوجه قرار داد و افزود: 2 هزار و 424 نفر از طلبه‌های بسیجی خواهر و برادر و بالغ‌بر 2 هزار نفر از دانش آمران در این اردوها شرکت کرده‌اند.
 
فرهادی با اشاره به توافقنامه بسیج سازندگی سپاه استان با سازمان منابع طبیعی کشور تصریح کرد:طبق توافقنامه‌ای که بین دو طرف منعقدشده منابع طبیعی کشور ملزم شده است تا پروژه‌های خود را با 30 درصد زیر قیمت به بسیج سازندگی واگذار کند.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی توافقنامه با اداره راه و شهرسازی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: با توافقنامه‌ای که صورت گرفته بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی و با نگاه بر معضل حاشیه‌نشینی اقداماتی را در دست اجرا دارد.
 
فرهادی با اشاره به اینکه قرارگاه جوادالائمه (ع) در سپاه برای مقابله با معضل سو مصرف مواد مخدر تشکیل‌شده است، خاطرنشان کرد: این قرارگاه در راستای صیانت دهی  و اشتغال از افرادی که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند و همچنین شناسایی، سامان‌دهی و کمک به افرادی که درصدد ترک اعتیاد هستند فعالیت می‌کند.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد:یکی از اقدامات مهم بسیج در رابطه با زیباسازی فضای شهری است که در این مورد به پاک‌سازی و زیباسازی محیط و تبدیل مخروبه‌ها و مناظر زننده شهری به مکان‌های فرهنگی و آموزشی است.
 
وی بابیان اینکه اعطای وام‌های مالی  برای ایجاد کارگاه‌های اقتصادی به افراد بسیجی تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: صاحبان این کارگاه‌های کوچک اقتصادی متعهد می‌شوند تا در این بازده زمانی 3 ساله کارگاه اقتصادی خود را فعال نگه دارند.
 
فرهادی بابیان اینکه یکی از رویکردهای مهم بسیج سازندگی جا انداختن سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: برای این مورد به همراه تمامی گروه‌های جهادی یک طلبه برادر یا مبلغه خواهر اعزام می‌شود.
 
وی از روحیه اخلاص و ایثار جهادگران تمجید کرد و گفت: مواردی بسیاری از اخلاص و ایثارگری جهادگران را روزانه شاهد هستیم که یک نمونه آن اهدای وام ازدواج یک زوج جهادگر برای طرح‌های محرومیت‌زدایی بود.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ۲۵۰۰ طلبه در اردوهای جهادی بسیج سازندگی در سراسر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..