تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سرآشپز» تماشای فیلم «برادرم خسرو» را پیشنهاد می‌کند

«سرآشپز» تماشای فیلم «برادرم خسرو» را پیشنهاد می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام هفته و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌مان را فارغ از مسائل روزمره کند.

 

* سینمایی آخر هفته   


فیلم سینمایی «برادرم خسرو» در ژانری اجتماعی به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان تولید سال 1394 فرصت مناسبی است تا پایان هفته را به همراه خانواده های خود با تماشای آن بگذرانید.
 
این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.
 
خسرو، نقش اول این فیلم با بازی شهاب حسینی به اختلال دوقطبی مبتلاست و بنا بر شرایطی مجبور شده مدتی در منزل برادرش ناصر که یک دندانپزشک است، زندگی کند.
 
بازيگران: شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی
 
سایر عوامل: نویسندگان: احسان بیگلری، پریسا هاشم پور، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، مشاور کارگردان: کیومرث پوراحمد، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مجری طرح و مدیر تولید: طاهر امانی، مدیر صدابرداری: مسیح حدپور سراج، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح چهره پرداری: محمد کلاهدوز، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سیدی، عکاس: علی نیک رفتار، مدیر رسانه ای: مهسا همتی، سرمایه گذاران: محمود مرویان، شهاب حسینی، سعید ملکان، مجموعه شهر فرش.
 

* تئاتر آخر هفته   


نمایش کمدی «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» از هجدهم اردیبهشت ماه تا 19 خردادماه، در تالار سنگلج تهران به روی صحنه می رود.
 
در این اثر 100 دقیقه ای که توسط رضا شفیعیان به نگارش درآمده است، آرش فلاحت پیشه، مهدی فریضه، محمد صدیقی مهر، امیررضا میرآقا با میزانسن های «شهاب الدین حسین پور» در مقام کارگردان به روی صحنه خواهند رفت.
 
بازنویسی متن و دراماتورژی اثر را محمد امیر یار احمدی بر عهده داشته است، مجری طرح حسین اردستانی و شهاب الدین حسین پور و نیما انهاری تهیه کنندگان اثر هستند.  
 
مدیر تولید: حامد مبردی، دستیار کارگردن و برنامه ریز: پوریا دادخواه، مدیر اجرا: شیما خاسب، طراح حرکت: بهزاد جاودان فرد، طراح موسیقی: آرش عزیزی، طراح پوستر: کمال کچوییان، طراح نور: رضا خضرایی، طراح گریم: احمد نگهبان، منشی صحنه و دکور: ارکیده هاشمی، مدیر صحنه: مرضیه سهراب، نوازندگان: آرش عزیزی، امیر صدیقیان، امین میری و حمید کیانی، عکاس: مهدی آشنا، ساخت ویدئوهای تبلیغاتی و عکاس پوستر و بروشور: رضا محمودی، مجریان گریم: احمد نگهبان و امین میری و مسئول هماهنگی: محمد شيران از جملۀ عواملی هستند که این گروه را در اجرا یاری خواهند کرد.
 
این اثر 100 دقیقه ای هر شب از ساعت در تالار سنگلج به نشانی: تهران-خیابان وحدت اسلامی-خیابان بهشت-مقابل پارک شهر، با بلیط های 16 و 20 هزار تومانی روی صحنه خواهد رفت.
 
در خلاصه داستان نمایش کمدی موزیکال «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» آمده است: پارودی قصه ضحاک شاهنامه ... ضحاک ظالم پادشاه ایران زمین که از چاقی رنج می برد، تصمیم می گیرد کنکور آشپزی برگزار کند و ...
 
این اثر که به عناوین «نمایش تحسین شده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی آئینی سنتی» ، «نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهیان ایران» و نمایش برگزیده اولین دوره جشنواره ملی جوان ایرانی برگزیده شده است، در سبک «کمدی-موزیکال» اجرا خواهد شد.
 
* فيلم تلویزیونی آخر هفته   


فیلم سینمایی «قدمگاه» به کارگردانی «مهدی عسگر پور،»، پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 22:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.  
 
در این فیلم خواهید دید: رحمان پسری سرراهی است كه از همان كودكی در روستا زندگی كرده و بزرگ شده است. هرسال در نيمه شعبان او برای ادای نذر ده ساله اش ـ كه امسال آخرين سال آن است ـ راهی قدمگاه می شود و...  
 
بابک حمیدیان، رضا کیانیان، مهسا کرامتی و نگار جواهریان در فیلم سینمایی «قدمگاه» ایفای نقش کرده اند.
 
* گالری آخر هفته


سالومه سوزنچی، سمیرا داورفرا، سحر مختاری، فرزین فروتن و آرمین عبدی هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند که «انباشت» دومین کارنمای مشترک این گروه است.
 
اولین سری آثار در سال ۱۳۹۵ با عنوان «دَم» و براساس پروژه «تصویراتفاقی» در گالری راه ‌ابریشم به‌نمایش درآمد.
 
ایده‌ی اصلی پروژه «تصویر اتفاقی» بر مبنای انتخاب تصادفی یک تصویر از میان هزاران تصویری است که در رسانه‌های مختلف با آن‌ها مواجه می‌شویم. رسانه‌هایی که روزانه حجم گسترده‌ای از تصاویر گوناگون را در برابر دیدگان ما قرار می‌دهند، تصاویری که خواسته یا ناخواسته در حافظه دیداری ما ثبت می‌شوند و بر آن تاثیر می‌گذارند. در شکل‌گیری آثار، ابژه‌ی بصری ابعاد سوبژکتیو پیدا کرده است. هریک از هنرمندان بعد از مواجهه با تصویر، براساس ذهنیت خاص و تجربه‌ زیسته‌ خود، به بازنمایی آن پرداخته‌ و در مرحله‌ آخر، با هویت اصلی تصویر منتخب مواجه شده‌اند.
 
این نمایشگاه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ افتتاح می‌شود و تا ۵ خرداد ۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید علاقه‌مندان برپاست، گالری روزهای شنبه تعطیل است.
 

گزارش از محدثه نعمتی   
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سرآشپز» تماشای فیلم «برادرم خسرو» را پیشنهاد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..