تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی که 7 هزار دلا را از ترس شوهرش خورد

زنی که 7 هزار دلا را از ترس شوهرش خورد زنی که 7 هزار دلا را از ترس شوهرش خورد 

فکر کنید 7 هزار دلار اسکناس را بخورید! آن هم از ترس همسرتان،ماجرای زنی را برای شما تعریف میکنیم که اینکار را کرده هست. زن کلمبیایی ۷ هزار دلار اسکناس را از ترس همسر بداخلاقش قورت داده هست که همسر پول ها را خرج نکند. این زن دچار دل درد شدیدی شد و مجبور شد شکم خود را جراحی کند و پول ها را خارج کند.

زنی که 7 هزار دلا را از ترس شوهرش خورد

زنی که 7 هزار دلا را از ترس شوهرش خورد

زن ۳۰ ساله کلمبیایی که با شوهرش درگیر شده بود برای مخفی کردن پولهایش ۷ هزار دلار را قورت داد. به گزارش پارس ناز  پزشکان کلمبیایی مجبور شدند این زن را تحت عمل جراحی قرار دهند و ۷ هزار دلار را از بدنش خارج کنند.این زن به پزشکان گفته که می خواسته تا پول هایش را از دست شوهر بد اخلاقش مخفی کند و به همین دلیل انها را بلعیده هست.

او پول ها را از فروش وسایل الکتریکی بدست آورده هست.«پائولو خوان» از مدیریت بیمارستان دانشگاه سانتاندر گفت:« پول ها به از معده به رود بزرگ منتقل شده بود و تیم دکتر و جراحی توانست مقداری از پول ها را از بدن این زن خارج کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی که 7 هزار دلا را از ترس شوهرش خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..