تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه املت سبزیجات با کلم بروکلی

کد خبر: ۵۲۶۴۴۸

۳۶۵۵  بازدید

در این مطلب طرز تهیه املت سبزیجات را آموزش داده ایم. این املت خوشمزه را هم برای صبحانه و هم برای وعده های دیگر می توانید درست کنید.

ماهنامه سرآشپز: در این مطلب طرز تهیه املت سبزیجات را آموزش داده ایم. این املت خوشمزه را هم برای صبحانه و هم برای وعده های دیگر می توانید درست کنید.

 
مواد مورد نیاز:کلم بروکلی: 150 گرم لوبیا سبز: یک دوم پیمانه سیر (له شده): 3 حبه تخم مرغ: 4 عدد گشنیز: 100 گرم فلفل قرمز چیلی (خرد شده): 2 عدد پیازچه (خرد شده): 4 عدد اسفناج (خرد شده): 50 گرم سس لوبیا قرمز: 3 قاشق سوپخوری پودر زنجبیل: 1 قاشق چایخوری نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم روغن کنجد: 2 قاشق سوپخوری
 املت سبزیجات روش پخت:

1. کلم بروکلی و لوبیا سبز را داخل قابلمه ای بخارپز و سپس خرد کنید.


2. سیر، پودر زنجبیل و فلفل قرمز چیلی را درون تابه ای بریزد. بعد آن را با نیمی از روغن کنجد به مدت 1 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید. سپس پیازچه را به آن اضافه کنید و مجددا 1 دقیقه تفت دهید. بعد اسفناج، کلم بروکلی، لوبیا سبز، سس لوبیا قرمز (لوبیا قرمز را به همراه آب، نمک و کمی رب گوجه فرنگی از قبل پخته و از آب غلیظ شده آن استفاده کنید)، نمک و فلفل سیاه را به آن بیفزایید و از روی حرارت بردارید.


3. تخم مرغ ها را یکی یکی درون کاسه ای ریخته و با استفاده از چنگالی بزنید و درون تابه کوچک با بقیه روغن کنجد روی حرارت بریزید تا سرخ شود.


4. گشنیز را روی تخم مرغ در حال بسته شدن بریزید و بگذارید تا تخم مرغ بسته شود. بعد آن را درون بشقابی برگردانید و از مخلوط سبزیجات روی یک سوم از آن بریزید و رول کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه املت سبزیجات با کلم بروکلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..