تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ چیپ ست میان رده جدید خود را در اکتبر رو نمایی خواهد کرد!

سری چیپ ست های اگزینوس مدل های تاثیر گذار زیادی دارد، اما کوالکام سامسونگ را از فروش چیپ ست های کوالکام به سایر سازندگان اسمارتفون ها  مثل  ال جی، هوآوی و شیائومی منع کرده است. با این وجود، سامسونگ هنوز چیپ ست های اگزینوس جدید را توسعه می‌دهد که بیشتر کمپانی های سازنده اسمارتفون ها از این چیپ ست ها استفاده می کنند.

طبق خبری از چین، اگزینوس ۷۸۷۲ چیپ ست بعدی میان رده ۶ هسته ای که از ۴ هسته کورتکس A53 و دو هسته کورتکس A73 تشکیل شده است، با پردازشگر گرافیکی  Mali-T830 MP2 همراه شده! این چیپ ست با تکنولوژی ۱۴ نانو متر LPP (Low Power Plus) ساخته می‌شود.

با تشکر از تمام پیشرفت ها، چیپ ست جدید در مقایسه با قبلی ۷۰ درصد عمکرد پردازشگری بهتری دارد، در حالی که ۳۰ درصد مدیریت انرژی آن کارامد تر شده است. چیپ ست اگزینوس ۷۸۷۲ در اکتبر رونمایی خواهد شد و احتمالا در گلکسی A و یا در سری C گلکسی سامسنوگ تعبیه شود!

لینک کوتاه:

nextpowerup



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ چیپ ست میان رده جدید خود را در اکتبر رو نمایی خواهد کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..