تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزش نمایشگاه اتومبیل در پاسداران بر اثر گودبرداری غیر اصولی/خودروی هیوندا در زیر آوار له شد

رضا شقاقی رییس ایستگاه 89 آتش نشانی تهران درمورد چگونگی بروز این حادثه اظهار داشت: پیش از وقوع این حادثه، یک دستگاه بیل مکانیکی در عمق 4 متری قطعه زمین 2 هزار متر مربعی مشغول گودبرداری بود که به دلیل رعایت نکردن موازین ایمنی به هنگام گودبرداری ناگهان دیوارها و سقف ساختمان نمایشگاه اتومبیل فرو ریخت.

وی اضافه کرد: پیش از وقوع این حادثه یک دستگاه خودروسواری هیوندا در داخل نمایشگاه اتومبیل قرار داشت که در زیرآوار مانده و خسارت زیادی به آن وارد شد.

شقاقی بیان کرد:پس از جستجوی آتش نشانان در زیرآوار ساختمان نمایشگاه مشخص شد که خوشبختانه هیچ کس در زیر آوار گرفتار نشده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با کشیدن نوار هشدار دهنده برای جلوگیری از رفت و آمد شهروندان، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

شقاقی با اشاره به این که تحقیقات بیشتر درخصوص علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال انجام است، تاکید کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی و اقدامات احتیاطی، محل را به عوامل شهرداری و انتظامی منطقه سپردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزش نمایشگاه اتومبیل در پاسداران بر اثر گودبرداری غیر اصولی/خودروی هیوندا در زیر آوار له شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..