تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشمولان خارج از کشور می توانند همچنان مطابق مقررات سال گذشته به کشور تردد کنند

مشمولان خارج از کشور می توانند همچنان مطابق مقررات سال گذشته به کشور تردد کنند

جامعه > مشکلات مردم - تا ابلاغ مقررات جدید ، مشمولان خارج از کشور می توانند همچنان مطابق مقررات سال گذشته به کشور تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: " پسر من خارج از کشور تحصیل می کند اما تابستان قصد سفر به ایران را دارد.آیا مثل سابق می تواند اقدام کند یا قوانین امسال تفاوت دارد؟


در این زمینه روابط عمومی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که چون هنوز ضوابط و مقررات مربوط به تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال ۹۶ ، درحال تصویب است، لذا با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح ، تا ابلاغ مقررات جدید ، این دسته از مشمولان می توانند همچنان مطابق مقررات سال گذشته به کشور تردد کنند.
طبق ضوابط و مقررات تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور ، مشمولانی که بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته اند، می توانند سالی دوبار در مجموع به مدت سه ماه به داخل کشور تردد کنند بر این اساس مشمولان قبل از اولین ورود به کشور باید به نزدیک ترین نمایندگی ایران در کشور محل اقامت مراجعه کرده و مهر ویژه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در گذرنامه آنان ثبت شود.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشمولان خارج از کشور می توانند همچنان مطابق مقررات سال گذشته به کشور تردد کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..