تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تند نتانیاهو به اردن

به گزارش افکارنیوز،

 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درپی عملیات شهادت طلبانه یک شهروند اردنی در شهر اشغالی قدس و تاکید اردن در مسئول بودن تل آویو درخصوص شهادت وی گفت: "اسرائیل حملات تروریستی در اردن را محکوم می کند و اردن نیز باید حملات (به زعم نتانیاهو) تروریستی علیه اسرائیل را محکوم کند تروریسم در هرجا تروریسم است".

پلیس رژیم صهیونیستی محمد الکسجی شهروند اردنی را در شهر اشغالی قدس به ضرب گلوله به شهادت رساند و گفت که وی درصدد آسیب رساندن به یک پلیس این رژیم بوده است.

دولت اردن، تل آویو را مسئول به شهادت رساندن شهروند این کشور دانست و رژیم صهیونیستی را "قدرتی برپایه اشغالگری" توصیف کرد.

دولت اردن افزود که وزارت خارجه اردن از طریق سفارت اردن در تل آویو جزئیات حادثه شهادت الکسجی را دنبال می کند.

دولت اردن این "جنایت اسرائیل علیه شهروند اردنی" را محکوم و از کابینه رژیم صهیونیستی خواست تا "جزئیات کاملی را درباره قتل این شهروند" ارایه کند.

درپی این امر، نتانیاهو تصریح کرد: من موضع دولت اردن درباره این حادثه را شنیدم و زمان آن رسیده است که اردن از این بازی دوگانه خود دست بردارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تند نتانیاهو به اردن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..