تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد بعدی لزیونر ایرانی کجاست؟

به گزارش افکارنیوز،

چندی پیش رسانه‌های ورزشی انگلیس از تمایل برخی تیم‌های فوتبال این کشور برای عقد قرارداد با علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار هلند خبر دادند.

امیر هاشمی‌مقدم، سرمربی تیم دوم فوتبال نایمخن که مدیریت برنامه‌های علیرضا جهانبخش را برعهده دارد گفت: تیم‌های زیادی در اروپا جهانبخش را زیر نظر دارند و هر هفته عده‌ای از نمایندگان آنها برای دیدن بازی‌های او به ورزشگاه می‌آیند.

وی افزود: علاقمندی‌هایی برای جذب جهانبخش وجود دارد اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است.  زمان زیادی تا آغاز فصل نقل و انتقالات باقی‌مانده و مبلغ درخواستی باشگاه آلکمار نیز اهمیت دارد. با شرایط کنونی علاقمندی‌های برای انتقال جهانبخش به بوندس‌لیگا و لیگ برتر انگلیس وجود خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد بعدی لزیونر ایرانی کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..