تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات زن گرفتار شده به همراه نوه اش در خودرو + فیلم

لحظات دلهره آور نجات زن گرفتار شده به همراه نوه اش در خودرو + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس رانندگی چین برای نجات جان زن سالخورده و  یک کودک که در خودرو حبس شده بودند مجبور به شکستن شیشه پنجره شد. این اتفاق در یکی از بزرگراه های نزدیک شهر " نانچانگ " در استان جیانگشی چین رخ داد و این زن به همراه نوه اش، حدود یک ساعت در داخل  این خودروی پارک شده در حاشیه بزرگراه گرفتار بودند.

به گفته پلیس رانندگی، راننده این خودرو که مادر این کودک بود با قفل کردن درب های ماشین، صحنه را ترک کرده بود. گفته می شود مشاجره لفظی این زن با مادرش علت این تصمیم وی بوده است. در حالی که این کودک و مادربزرگش به علت گرمای 30 درجه شرایط بسیار سختی را تجربه می کردند متاسفانه هیچ آبی نیز برای خوردن در داخل خودرو نداشتند. سرانجام  این زن  با کمک تلفن همراه، دختر بزرگش را در جریان این حادثه قرار داد و  وی نیز طی تماس با پلیس موفق به نجات جان مادر و خواهرزاده اش شد.

 

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات زن گرفتار شده به همراه نوه اش در خودرو + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..