تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوت 3 نفر، مصدومیت 225 تن، تخریب 40 درصدی برخی روستاها و قطعی گاز 11روستا بر اثر زلزله شنبه‌شب

محمدرضا صالحی،  اظهار کرد: این زلزله در محدوده شهری بجنورد و آشخانه، حوالی پیش‌قلعه به وقوع پیوسته و تقریبا تمامی روستاهای آسیب‌دیده در حال امدادرسانی است.

وی با بیان این‌که طبق گزارش‌های رسیده تا این لحظه، برخی روستاها تا 40 درصد تخریب شده‌اند، ادامه داد: از ابتدای وقوع زلزله، ستاد بحران مدیریت استان در بجنورد و مانه و سملقان تشکیل و در حال آمار گرفتن از مبادی مربوطه هستیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، تعداد مصدومان حادثه زلزله شنبه‌شب را حدود 225 نفر تاکنون ذکر کرد و افزود: آسیب‌دیدگان زلزله توسط نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، اداره کل راه و ارتش به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.

صالحی از آماده‌باش تمامی شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات خراسان شمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: برخی روستاها متاسفانه به علت وقوع زلزله نشتی گاز داشته‌اند که طبق هماهنگی‌های انجام شده، گاز 11 روستا قطع شده است و فردا به وضعیت فنی خطوط گاز این روستاها، رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: در پی وقوع حادثه زلزله شنبه شب، مشکلی در قطعی آب و برق نداشته‌ایم و برق تمامی مناطق شهرستان بجنورد متصل است.

استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود از تماس تلفنی و اعلام آمادگی استاندار خراسان رضوی و استاندار گلستان خبر داد و گفت: نیروهای امدادی هلال‌احمر از دو استان خراسان رضوی و گلستان به خراسان شمالی اعزام شده‌اند و نیروهای هلال احمر اکنون در حال امدادرسانی به روستاهای آسیب‌دیده هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوت 3 نفر، مصدومیت 225 تن، تخریب 40 درصدی برخی روستاها و قطعی گاز 11روستا بر اثر زلزله شنبه‌شب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..