تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتقادات مشترک؛موجب دوام زندگی زوجین می شود

اعتقادات مشترک موجب افزایش دوام زندگی می شود جعفربای جامعه شناس در گفتگو باخبرنگار حوزهحوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اهمیت باورها و اعتقادات زوجین، اظهارداشت:نزدیکی باورها و اعتقادات دوفرد برای زندگی مشترک اهمیت بسزایی دارد چرا که باعث افزایش دوام زندگی مشترک خواهد شد. در مقابل، زمانیکه دو فرد هیچ وجه مشترکی نداشته باشند و نتوانند همدیگر را درک کنند زندگی مشترکشان ناپایدار می‌شود.

بای افزود: همانطوری که می‌دانیم ارزش‌ها و هنجارها که ریشه در اعتقادات افراد دارد نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم مردم است. 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت زندگی مشترک زوجین، گفت: بسیاری از خانواده‌ها برای تشکیل یک زندگی مشترک برای فرزندشان به دنبال خانواده‌هایی هستند که دارای اعتقادات و ارزش‌های مشابهی  باشند چرا که این امر تاثیر مضاعفی د رتفاهم خانواده ها دارد.

بای در پایان تاکید کرد: برای ایجاد تفاهم در بین دو فرد آموزش و مهارت‌های ارتباطی بسیار موثر است همچنین زوجین باید قبل از ازدواج عقاید، انتظارات، اعتقادات و نظرات خود را مطرح کنند تا در زمان تشکیل یک زندگی مشترک دچار مشکل و اختلاف نشوند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتقادات مشترک؛موجب دوام زندگی زوجین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..