تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




٥٢ درصد تخلفات داخل شهر‌ها به وسیله دوربین‌ها کنترل می‌شود

٥٢ درصد تخلفات داخل شهر‌ها به وسیله دوربین‌ها کنترل می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور با اشاره به نحوه کنترل تخلفات رانندگی توسط پلیس، اظهار داشت: ١٢ درصد تخلفات در معابر برون شهری در سال گذشته از طریق دوربین‌های هوشمند رصد شده‌اند. این در حالی است که در همین مدت، در معابر درون شهری، ٥٢ درصد تخلفات به وسیله دوربین‌ها رصد، پایش و ثبت شد. 

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور افزود: استان هایی که طی سال ٩٥ بیشترین استفاده از دوربین‌های هوشمند را داشته اند، به ترتیب، تهران، قم، اصفهان، فارس و خراسان رضوی هستند. 

سرهنگ کرمی اسد در ادامه توضیح داد: این در حالی است که در معابر درون شهری همچنان رتبه اول ثبت تخلفات به وسیله دوربین به تهران می‌رسد که دلیل آن تعداد بیشتر دوربین‌ها در این استان است. بعد از تهران استان‌های خراسان رضوی و اصفهان در رتبه‌های بعدی کنترل تخلفات به وسیله دوربین‌ها قرار دارند که دلیل آن توسعه تجهیزات هوشمند دوربین‌ها در کلانشهرها است. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «٥٢ درصد تخلفات داخل شهر‌ها به وسیله دوربین‌ها کنترل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..