تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیر یک مزاحم تلفنی شده بودم

به گزارش افکارنیوز،

مرتضی جذاب کارگردان «او یک مزاحم بود» درباره شکل گیری این مستند گفت: ماجرای ساخت این اثر در سال 88 از آنجایی شکل گرفت که خود من درگیر یک مزاحم تلفنی شدم. آن موقع بلوتوث رایج بود و رسیدن چند فایل درباره مزاحمت تلفنی از طریق بلوتوث به من، علاقمندی ام به این موضوع را به دنبال داشت.  این فایلها درباره مزاحمت تلفنی برای 118، آتش نشانی و اورژانس بود! در این باره تحقیق کردم و فهمیدم متاسفانه این موضوع در جامعه بغرنج تر از چیزی است که فکرش را می کردم و مزاحمت برای شماره های سه رقمی خیلی بیشتر است.

این مستندساز تأکید کرد: این موضوع را بسیار غم انگیز و مهم دانستم و علاقه داشتم روی آن کار کنم. بنابراین موضوع را با مرکز گسترش مطرح کردم و بنا شد این مستند در سال 88 و البته بحبوحه انتخابات ضبط شد. فضای انتخاباتی شهر، کار را برایمان دشوار کرده بود؛ ویژه برای گرفتن مجوز فیلمبرداری با مشکلاتی مواجه شدم. دیواری هم که در فیلم است سمبلی از دیوار بی اعتمادی است که بین تیم تولید و مراکز هماهنگ کننده دولتی وجود داشت.

جذاب یادآور شد: برای ساخت «او یک مزاحم بود» به مراکز مختلف سر زدیم و تصویر گرفتیم. بحث مزاحمت تلفنی، آن زمان موضوع داغی بود و امیدوارم تا به حال این مشکل رفع شده باشد. چرا که مزاحمت یک شهروند برای اورژانس یا آتش نشانی، واقعا به لحاظ فرهنگی خطرناک است.

وی در پایان درباره ویژگی های ساختاری فیلم نیز گفت: ساختار فیلم جستجوگر است و کارگردان فیلم با موضوع جلو می رود و همراه با مخاطبان آگاه تر می شود.

«او یک مزاحم بود» شنبه 23 اردیبهشت ساعت 21 در قالب مجموعه «سینما حقیقت» برای اولین بار از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و یکشنبه 24 اردیبهشت ساعت 9:30 بازپخش می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیر یک مزاحم تلفنی شده بودم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..