تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکل: خواستار همکاری با «ماکرون» هستم

کد خبر: ۵۳۱۰۵۹

۱۶۵۲  بازدید

صدراعظم آلمان در اظهاراتی بر همکاری با رئیس‌ جمهور جدید فرانسه تأکید کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان امروز شنبه و در آستانه سفر «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور منتخب فرانسه به برلین تنها یک روز پس از مراسم تحلیف، در اظهاراتی با تأکید بر لزوم همکاری میان دو کشور در حوزه های مختلف، حمایت خود از وی را اعلام کرد.

 صدر اعظم آلمان در مصاحبه ای در این باره اعلام کرد: ما نه تنها برای کمک به فرانسه بلکه در راستای شکل دادن به یک مسیر اروپائی با همکاری فرانسه به هر اقدام لازمی مبادرت خواهیم ورزید.

لازم به ذکر است، ماکرون قرار است دوشنبه هفته جاری به آلمان برود.

بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، هدف از این سفر تاکید بر اهمیت روابط فرانسه با آلمان در قالب پروژه اروپایی اعلام شده است.

گفتنی است، به دنبال اتمام شمارش آراء در دُور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در یکشنبه هفته گذشته، «آمانوئل ماکرون» بر «مارین لوپن» رقیب خود از حزب راست گرای جبهه ملی این کشور پیروز شد و به ریاست جمهوری فرانسه رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکل: خواستار همکاری با «ماکرون» هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..