تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهاراتی «الحریری» علیه حزب الله و نصرالله!

کد خبر: ۵۳۱۰۵۰

۲۷  بازدید

نخست وزیر لبنان پس از دیدار با «میشل عون»در کاخ ریاست جمهوری عنوان کرد که سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ارتباطی به لبنان ندارد اما حزب الله نماینده قشر گسترده ای از برادران شیعه است.

خبرگزاری مهر: به نقل از الحیاه، «سعد الحریری» نخست وزیر لبنان با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در کاخ ریاست جمهوری دیدار و اظهاراتی را علیه حزب الله لبنان مطرح کرد.

وی در همین راستا ادعا کرد: سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ارتباطی به لبنان ندارد اما حزب الله نماینده قشر گسترده ای از برادران شیعه ما هست. اموری وجود دارد که با حزب الله تا قیامت بر سر آن اختلاف خواهم داشت؛ از جمله سوریه و سلاح حزب الله. من باید کشور و اقتصادش را حرکت دهم و اختلافاتم با حزب الله نیز سر جایش است. راه پدرم یعنی شهید رفیق الحریری را که شخصیتی میانه رو بود، تکمیل خواهیم کرد.

سعد الحریری سپس اظهاراتی علیه نظام سوریه مطرح کرد و مدعی شد: بشار اسد (رئیس جمهور سوریه) بزرگترین جنایتکار در دوران ما است. روابط با ایران باید بدون مداخله باشد و ما کشوری عربی هستیم.

وی در ادامه درباره روابط خود با محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی و محمد بن نایف ولیعهد سعودی گفت: روابط ما عالی است و به دستاوردهای سعودی ها افتخار می کنم. موفقیت طرح اقتصادی آنها دست خود سعودی ها است. از سوریه تا عراق و تا لیبی و یمن روزی مجددا در کنار هم زندگی خواهند کرد و کشورشان را می سازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهاراتی «الحریری» علیه حزب الله و نصرالله!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..