تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز اولین هاوربایک دنیا و نزدیک‌تر شدن به ساخت پرنده‌های شخصی تک‌نفره

رؤیای تردد وسایل نقلیه‌ی پرنده در خیابان‌های شهر، در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

استارتاپ روسی با نام هاورسرف که در زمینه  تولید پهباد فعالیت می‌کند، به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده است که نمونه اولیه محصول جدید این شرکت، ملقب به اسکورپین ۳ را معرفی می‌کند.

این محصول که یک هاوربایک الکتریکی است، توانایی برخاستن و حرکت در آسمان دارد. اسکورپین ۳ که در واقع تلفیقی از طراحی موتورسیکلت‌های مرسوم و تکنولوژی مورد استفاده در کوادکوپتر است، به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌راحتی با آن مانور دهند و آن را کنترل  کنند.

با استفاده هوشمندانه از سخت‌افزار، هاورسرف این توانایی را دارد که برد و سرعت پروازی هاوربایک را برای رعایت نکات ایمنی محدود کند. در ساخت این محصول از اسکلت موتورسیکلت‌های سنگینی که در بازی‌ها به‌صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌اند، الهام گرفته شده است؛ با این تفاوت که اسکورپین ۳ توانایی پرواز در ارتفاعات و جهت‌های مختلف دارد.

پرواز کوادکوپتر

اسکورپین ۳ در حالی مراحل آزمایش‌های خود را می‌گذارند که شرکت‌های دیگری نیز در زمینه‌ی تولید کوادکوپتر باسرنشین در حال فعالیت هستند.

دبی امیدوار است که تاکسی پرنده تحقیقاتی آن‌ها که قابلیت خودران نیز دارد، تا چندین ماه دیگر رونمایی شود تا در اواسط سال میلادی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شود. ارتش آمریکا نیز با مشارکت شرکت هوانوردی مالوی، نمونه اولیه هاوربایک خود را با وظیفه‌ی جابجایی تدارکات مورد نیاز سربازان در میدان نبرد می‌سازد. در این میان شرکت ایروفکس نیز در حال ساختن محصولی با نام ایرو ایکس است که قابلیت جابجایی مسافران در ارتفاع پروازی پایین دارد و به عقیده‌ی طراحان آن، این محصول پتانسیل استفاده در مأموریت‌های امداد و نجات یا استفاده‌های روزانه خواهد داشت.

شرکت هاورسرف در تلاش است که محصول خود را در رده‌ی تجهیزات ورزشی قرار دهد؛ اما وسایل نقلیه‌ی هوایی که پره‌هایی آزاد و بدون محافظ دارند، حتی حرفه‌ای‌ترین کاربران را نیز عصبی و مضطرب می‌کنند. در صورت بازبینی شرکت، این مسئله حل‌ خواهد شد و شرکت می‌تواند به‌راحتی به هدف‌گذاری‌های خود دست یابد. در ادامه شما را به دیدن ویدیو کوتاه زیر دعوت می‌کنیم:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز اولین هاوربایک دنیا و نزدیک‌تر شدن به ساخت پرنده‌های شخصی تک‌نفره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..