تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ویژه هنرمندان و منتقدان «ملودی شهر بارانی»

اجرای ویژه هنرمندان و منتقدان «ملودی شهر بارانی»

فرهنگ > تئاتر - نمایش «ملودی شهر بارانی» به کارگردانی میکاییل شهرستانی، ویژه‌ هنرمندان، منتقدان و اصحاب رسانه روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «ملودی شهر بارانی» نوشته‌ زنده‌یاد اكبر رادی، با كارگردانی میكاییل شهرستانی روز یكشنبه 24 اردیبهشت‌ ساعت 19 در تماشاخانه مهر حوزه هنری ویژه‌ هنرمندان، منتقدان و اصحاب رسانه روی صحنه می‌رود.

نمایشنامه‌ «ملودی شهر بارانی» یكی از مشهور‌ترین آثار استاد فقید اكبر رادی است كه میكاییل شهرستانی در مقام كارگردان آن را با نگاهی تازه برای اجرا در حوزه هنری آماده و تولید كرده است.

میكاییل شهرستانی در سال 93 نیز هفت تابلو از هفت نمایشنامه‌ زنده‌یاد رادی را با عنوان «هفت پرده» در سالن چهارسو مجموعه‌ تئاتر شهر روی صحنه برده بود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ویژه هنرمندان و منتقدان «ملودی شهر بارانی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..