تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر دیده نشده رهبر انقلاب در کنار شهید صیاد شیرازی

صیاد شیرازی پس از ۳۲ سال خدمت در یگانهای مختلف نیروی زمینی ارتش در تهران و مقابل درب منزلش، به دست نیروهای مسلح سازمان مجاهدین خلق، ترور شد و به مقام شهادت نائل آمد.

صفحه اینستاگرام منتسب به دفاع مقدس ضمن انتشار عکسی از این شهید در کنار رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام حسین  قسمتی از بیانات ایشان را  در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین منتشر کرده و از ویژگی های اخلاقی شهید صیاد شیرازی گفت.

این صفحه نوشت:

"رهبر انقلاب: عنصر نظامی فداکار هم مایه‌ی اقتدار است؛ علاوه بر سازمانهای نظامی، یک عنصر نظامی فداکار، یک  صیّاد شیرازی، یک  شهید شوشتری و خودِ یک انسان فداکار هم که یک عنصر نظامی است و فداکار و صادق است، مورد غیظ و غضب است. این‌ها در جنگ به شهادت نرسیدند، این‌ها ترور شدند؛ یعنی شناسایی شدند، تعقیب شدند و ترور شدند، برای خاطر اینکه خودشان را به‌عنوان یک مانعی در مقابل دست‌اندازی دشمن نشان میدادند و مایه‌ی اقتدار کشور بودند؛ [پس]با آن‌ها هم دشمنند.

بیانات در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (علیه السلام) ۹۶ / ۲ / ۲۰ "

 

انتهای پیام/

-




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر دیده نشده رهبر انقلاب در کنار شهید صیاد شیرازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..