تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوست سر زن چینی در حین کار کنده شد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن جوان چینی در حین کار دچار حادثه تلخی شد اما با خوش شانسی تمام از مرگ نجات پیدا کرد. اما حادثه از چه قرار بود؛ کارگر بی دقت در حین انجام کار فاصله مناسب با دستگاه را رعایت نکرد و بیش از اندازه به دستگاه نزدیک شد. به ناگاه غلتک های دستگاه موهای زن جوان را به سمت خود کشید، قدرت کشیدگی به حدی بود که پوست سر زن نیز به همراه موها کنده شده و وضعیت وخیمی برای زن جوان پیش آمد.

امدادگران تکه های غرق خون شده سر زن جوان از داخل دستگاه بیرون آورده و  پزشکان پس از عملی8 ساعته موفق شدند تا پوست کنده شده را دوباره به حالت طبیعی نزدیک کنند.

گفتنی است؛ حادثه در یک کارخانه پلاستیک سازی در استان ژجیانگ شرق چین اتفاق افتاد.

پوست سر مرد بیچاره در حین کار کنده شد+ تصاویر
   پوست سر مرد بیچاره در حین کار کنده شد+ تصاویر  پوست سر مرد بیچاره در حین کار کنده شد+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوست سر زن چینی در حین کار کنده شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..