تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حامیان روحانی حاضر به مناظره با نادران نشدند

به گزارش افکارنیوز،

علیرغم اعلام آمادگی الیاس نادران استاد و عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و نماینده سابق مجلس برای برگزاری مناظره درباره عملکرد اقتصادی دولت یازدهم، هیچ یک از اقتصاددانان حامی حجت‌الاسلام حسن روحانی حاضر به مناظره با نادران نشدند.

پس از دعوت الیاس نادران برای انجام مناظره، برنامه جهان‌آرا شبکه افق سیما برای برگزاری این مناظره اقتصادی اعلام آمادگی و با اقتصاددانان حامی دولت روحانی ازجمله مسعود نیلی، محمدعلی نجفی، سعید لیلاز و ... رایزنی کرد و حتی با ستاد حسن روحانی برای معرفی نماینده جهت حضور در مناظره تماس گرفت اما اقتصاددانان مذکور حاضر به مناظره با نادران نشدند و ستاد روحانی نیز نماینده‌ای برای این مناظره معرفی نکرد.

همچنین رایزنی و گفت‌وگوی دست‌اندرکاران برنامه جهان‌آرا با اقتصاددانان نهادگرایی چون فرشاد مؤمنی، حسین راغفر و ... برای حضور در مناظره با الیاس نادران نیز به نتیجه نرسید و بر این اساس این مناظره اقتصادی لغو شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حامیان روحانی حاضر به مناظره با نادران نشدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..