تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه 1.4 میلیاردی برای یک مهدکودک غیر مجاز در مشهد

جریمه 1.4 میلیاردی برای یک مهدکودک غیر مجاز در مشهدبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا کریم، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: یک مهد کودک که بدون اخذ مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیربط اقدام به فعالیت کرده بود، برای نگهداری از کودکان ماهیانه مبلغ 4 میلیون ریال از خانواده ها اخذ می کرد که بر اساس گزارش بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت این مبالغ بیش از نرخ های مصوب بوده و بر همین اساس موضوع در دستور کار شعب تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

کریم افزود: شعبه سیزدهم تعزیرات حکومتی مشهد، مدیر این موسسه را به اتهام اخذ وجه اضافی (گرانفروشی) به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه 1.4 میلیاردی برای یک مهدکودک غیر مجاز در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..