تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین سنگ ایران +تصاویر

ساعت 24-سنگ سماور در مازندران یکی از اهداف کوه‌نوردان و صخره‌نوردان در کشورمان است.

در بین رشته‌های ورزشی گوناگون کوه‌نوردی و صخره نوردی از طرفداران زیادی برخوردار است. صخره نوردان علاوه بر مهارت باید دارای قوای جسمانی بالایی باشند. در کشورمان هم این رشته هواداران زیادی دارد که برای حضور در طبیعت و کوهستان اهداف زیادی را در بین کوه‌های کشورمان دارند.

یکی از جالب‌ترین صخره‌ها در ایران سنگ سماور در استان مازندران است. این سنگ در مسیر صعود به قله علم کوه از مسیر گرده آلمان ها قرار دارد. برای صعود به این قله از این مسیر باید آشنایی کامل به قواعد سنگنوردی داشت زیرا که مسیر ریزشی بوده و در طول مسیر پرتگاه های متعددی وجود دارد که برای گذشتن از آن باید به وسیله حمایت طناب عبور کرد

عجیب‌ترین سنگ ایران +تصاویر عجیب‌ترین سنگ ایران +تصاویر  عجیب‌ترین سنگ ایران +تصاویر عجیب‌ترین سنگ ایران +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین سنگ ایران +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..