تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن رقیب جدی اینشتین در علم شده است

این زن رقیب جدی اینشتین در علم شده است این زن رقیب جدی اینشتین در علم شده است 

هروقت صحبت از علم و باهوش ترین افراد تاریخ به میان آید ما فورا فکرمان به سمت آلبرت اینشتین خواهد رفت،اما این روزها زنی پیدا شده که همه ي او را با اینشتین مقایسه می‌کنند. آلبرت اینشتین رقیب جدیدی پیدا کرده و او الان یکی از مشهور‌ترین فیزیکدانان ایالات متحده آمریکاست.

دانشگاه هاروارد کشور آمریکا از خانم سابرینا گونزالس پاسترسکی، فیزیکدان و پدیده بدیع بعنوان اینشتین بعدی نام میبرد. سابرینا در ۱۴ سالگی، وقتی هم‌کلاسی‌هایش ویدیو گیم بازی می‌کردند، در گاراژ منزل پدرش هواپیمای تک موتوره‌اش را از اول تا آخر تولید.

 به گزارش پارس ناز ، سابرینا در ۲۳ سالگی نخستین خانمی هست که در ۲۰ سال قبل شاگرد اول دوره لیسانس دانشگاه MIT شده، و اکنون دوره دکترای فیزیک دانشگاه هاروارد را شروع میکند.این خانم نسل اول مهاجر کوبایی-آمریکایی هست، و موبایل هوشمند ندارد، و از سایت‌هاي اجتماعی مثل تویتر،

فیسبوک و اینستاگرام بهره گیری نمیکند. اما او یک وبسایت شخصی به نام «PhysicsGirl» دارد که به طور مرتب تجربه‌ها و دستاوردهای خود را در آنجا معرفی میکند.پاسترسکی متخصص ثقل کوانتمی هست و هدفش توضیح نیروی جاذبه در قالب مکانیک کوانتمی هست. کارهای او در رشته فیزیک از سوی تعداد زیادی از دانشمندان همچون استفان هاوکینز مورد ستایش قرار گرفته و شرکت‌هاي ناسا، بلو اوریجین، و مدیر آمازون، جف بزوس به او توصیه کار داده‌اند.

فوربس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن رقیب جدی اینشتین در علم شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..