تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحد ساخت تراشه سامسونگ به کسب و کاری مجزا تبدیل می‌شود

سامسونگ الکترونیکس برای تولید تراشه‌های سفارشی سایر کمپانی‌ها، واحدی مجزا راه‌اندازی می‌کند.

سامسونگ از پول‌ساز بودن تجارت ساخت تراشه‌های نیمه‌هادی برای کمپانی‌های دیگر اطلاع دارد؛ بنابراین تشکیل واحدی مجزا توسط این کمپانی برای تولید تراشه‌های سفارشی، اقدامی کاملا منطقی محسوب می‌شود. سامسونگ فناوری و ظرفیت مورد نیاز جهت تولید تراشه‌های پیشرفته برای کمپانی‌هایی مانند اپل، انویدیا و کوالکام را دارد؛ از این رو کره‌‌ای‌ها می‌توانند با راه‌اندازی واحدی مجزا برای تولید تراشه، در ردیف کمپانی‌های پیشروی سازنده‌ی تراشه‌های نیمه‌هادی، مانند TSMC و گلوبال‌فاندریز قرار بگیرند.

تحلیلگران و افرادی که شاهد موفقیت‌های سامسونگ در تولید تراشه‌ هستند نیز مدت‌ها است که چنین اعتقادی دارند؛ بنابراین خبر مربوط به راه‌اندازی واحد تولیدی مجزا توسط این کمپانی برای ساخت تراشه‌های مورد نیاز شرکت‌های دیگر، به هیچ‌وجه مایه‌ی شگفتی و تعجب نیست.

اگرچه تولید تراشه درصد نسبتا کمی از درآمد کلی سامسونگ را در بر می‌گیرد، یکی از کسب‌وکارهای این کمپانی است که سریع‌ترین رشد را تجربه می‌کند؛ به‌طوری که تحلیل‌گران مؤسسه‌ی تحقیقاتی IHS رشد سالانه‌ی ۸۶ درصد و رسیدن به درآمد ۴.۷ میلیارد دلار برای این واحد در سال ۲۰۱۶ پیش‌بینی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحد ساخت تراشه سامسونگ به کسب و کاری مجزا تبدیل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..