تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار معافیت سربازی را اینجا بخوانید

از فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خردادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان نظام وظیفه عمومی در ماه گذشته با اخبار متنوعی رو به رو بوده که از جمله آن‌ها می توان به فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد اشاره کرد.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان متاهل به مراکز آموزشی مرزی اختصاص داده نشده و تنها در مراکز آموزشی که در شهر محل سکونت همسرشان دارای رده خدمتی باشد، بکارگیری می‌شوند.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی، گفت: نخستین مرحله نام نویسی طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی روز شنبه(۱۶ اردیبهشت ماه) آغاز می شود.

میرجاوه» قتلگاه سربازان شهیدی که سرشان رفت اما پای قول پاسداری از مرزهای وطن ایستادند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ را به خدمت سربازی فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولانی که تا پایان سال 96 بیش از 8 سال غیبت داشته باشند، تا 15 خرداد ماه امسال مهلت دارند که در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار معافیت سربازی را اینجا بخوانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..