تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در گلکسی اس ۸، اگر صفحه نمایشگر آن روشن باشد قابلیت شارژ سریع کار نمی‌کند!

این روزها قابلیت شارژ سریع برای گوشی‌های هوشمند یک چیز استاندارد و نرمال شده است. پس این سوپرایز کننده نیست که می‌بینیم گلکسی اس ۸ نیز از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، همانطور که گوشی‌های قبلی این کمپانی نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کردند. همه ما قبل از عرضه شدن این گوشی انتظار این قابلیت را از گلکسی اس ۸ داشتیم. اما یک محدودیت برای شارژ سریع در این تلفن هوشمند وجود دارد! با ترنجی همراه باشید…

همانطور که اشاره کردیم محدودیتی برای شارژ سریع سامسونگ گلسی اس ۸ وجود دارد و آن محدودیت این است که شما نمی‌توانید از قابلیت شارژ سریع وقتی که صفحه نمایشگر گوشی روشن است بهره ببرید. پس اگر شما می‌خواهید که گوشی شما به سرعت شارژ شود و در عین حال از گوشی استفاده کنید این کار غیر ممکن است.

این به این معنی نیست که هنگامی که صفحه نمایشگر گلکسی اس ۸ شما روشن است، گوشی دیگر شارژ نمی‌شود؛ بلکه روشن بودن صفحه نمایشگر در هنگام شارژ فقط قابلیت شارژ سریع را مختل می‌کند و گوشی شما با سرعت معمولی شارژ می‌شود. شاید به نظر شما این چیز مهمی نباشد اما تعجب می‌کنید وقتی از تاثیر شارژ سریع در کم شدن زمان شارژ گوشی آگاه شوید. بنا بر تستی که Phandroid انجام داده است، زمانی که گلکسی اس ۸ برای شارژ شدن با شارژ سریع نیاز دارد چیزی حدود ۱ ساعت و ۳۷ دقیقه است، اما وقتی که صفحه گوشی روشن است این زمان به ۲ ساعت و ۵۱ دقیقه افزایش پیدا می‌کند که تقریبا دو برابر حالت شارژ سریع است! پس اگر شما از کاربران گلکسی اس ۸ هستید و می‌خواهید تلفن هوشمند شما در کم ترین زمان ممکن شارژ شود، بهتر است صفحه نمایشگر گوشی خود را خاموش نگه دارید تا باعث تاخیر در شارژ شدن گوشی نشوید.

نظر شما دراین مورد چیست؟

لینک کوتاه:

ubergizmo



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در گلکسی اس ۸، اگر صفحه نمایشگر آن روشن باشد قابلیت شارژ سریع کار نمی‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..