تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرم برای دولت روحانی محرم نیستند/این دولت، دولت صادقی نیست؛ والسلام

به گزارش افکارنیوز،

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا آقایان چرا اموالشان را اعلام نکردندتصریح کرد:  وقتی به این سوال پاسخ نمی دهند مردم هم فهمیدند که چه کسی پاک دست و حامی فقرا، عدالت و کاهش فاصله طبقاتی است.

وی  با بیان اینکه مردم امروز متوجه شدند جریان اصلاحات اعمال و گفتارشان درباره مباره با فساد و رانت خیلی فرق داردعنوان کرد:  53 روز از سال گذشته و دولت هنوز برنامه ششم را ابلاغ نکرده است.

قاضی پور ادامه داد: آقای جهانگیری سند تحول 2030 را محرمانه امضا کرده، هواپیمای گران قیمت محرمانه خریده، قرارداد پژو محرمانه است. ایشان باید پاسخ دهند مگر مردم نامحرم هستند؟

این نمایند مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مرم برای دولت روحانی محرم نیستند و این دولت، دولت صادقی نیست؛ والسلام.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرم برای دولت روحانی محرم نیستند/این دولت، دولت صادقی نیست؛ والسلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..