تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری باند 3 نفره جعل عنوان پلیس در پایتخت

شناسایی و دستگیری باند 3 نفره جعل عنوان پلیسبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: معمولا بیشترین جعل در خصوص جعل عنوان پلیس است، که البته در این راستا آموزش شناسایی مامور پلیس به مردم ارایه شده و میزان جعل نیز با آموزش های همگانی کاهش یافته است؛همچنین مردم باید در صورت مراجعه فردی که خود را مامور پلیس معرفی می کند کارت شناسایی وی را مشاهده کرده و تصویر را با چهره واقعی فرد مطابقت دهند.ضمن اینکه در بین عکس و کارت شناسایی یک مهر طلایی وجود دارد که نشان از تایید هویت واقعی مامور پلیس است.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس یک باند 3 نفره را شناسایی و دستگیر کردند که با جعل خود را پلیس معرفی و اقدام به بازرسی از اتباع خارجه می کردند.

سردار محمدیان ادامه داد: در حین بازرسی‌ها، سارقان اقدام به کف زنی می کردند و ارز مالباختگان را به سرقت می بردند.

وی افزود: 3 تن از متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا نسبت به رای محکومیت برای این سودجویان اقدام شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، تصریح کرد: این باند متعلق به یک طایفه خاص بوده و تاکنون 8 فقره پرونده برای این متهمان تشکیل شده است.

سردار محمدیان در پایان اذعان کرد: هماهنگی های لازم  با پلیس امنیت انجام شده تا مالباختگان از طریق سفارتخانه ها به اداره پنجم پلیس آگاهی وحدت اسلامی مراجعه کنند.

وی در پایان تأکید کرد: هموطنان باید توجه داشته باشند که اسلحه و یا بی سیم فردی که خود را پلیس معرفی می‌کند نشان از پلیس بودن او نیست و باید مدارک این افراد رویت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری باند 3 نفره جعل عنوان پلیس در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..