تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن مغضوب برانکو شاگرد منصوریان می شود؟

به گزارش افکارنیوز،

از روزی که خبر تماس منصوریان با رامین رضاییان منتشر شده، هواداران استقلال و حتی هواداران پرسپولیس هم منتظر مانده اند تا ببینند که رضاییان چه تصمیمی می گیرد.

استقلال نمی خواهد به صورت آشکارا اعلام کند که به دنبال رضاییان است اما آنها از طریق چند واسطه با رامین رضاییان تماس گرفته اند.

اینکه رامین رضاییان چه تصمیمی می گیرد هنوز مشخص نیست. همانطور که چند روز پیش یک سایت خبری خبر داد، رضاییان به فدراسیون فوتبال رفت تا پاسپورتش را از فدراسیون برای ارائه به سفارت هلند بگیرد.

رضاییان دوست دارد ترانسفر شود و در یک لیگ اروپایی بازی کند اما اگر ترانسفر نشد، شاید تصمیم به ماندن در ایران گرفت. چند تیم هم او را می خواهند که استقلال و سپاهان از مهم ترین تیم های خواهان رضاییان هستند.

منصوریان در محافل خصوصی گفته که دوست دارد رضاییان که حالا لقب یاغی را هم گرفته به استقلال بیاید تا بتواند با کنترل او قدرت مربیگری اش را هم نشان دهد و از طرفی دربی با حضور رضاییان و تقابلش با پرسپولیسی ها رنگ و بوی دیگری پیدا کند.

در هر حال هنوز رضاییان پاسخ مشخصی به استقلالی ها نداده اما بسیاری رضاییان را فصل بعد استقلالی می دانند! رامین رضاییان مطمئنا یکی از بمب های نقل و انتقالات این فصل است که استقلالی ها دوست دارند آن را منفجر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن مغضوب برانکو شاگرد منصوریان می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..