تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد تسلیحات 100 میلیارد دلاری آمریکا با عربستان در آستانه نهایی شدن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد کاخ سفید بامداد شنبه گفت آمریکا در آستانه تکمیل قراردادهایی برای فروش بیش از 100 میلیارد دلار سلاح به عربستان است. 

این مقام کاخ سفید که به شرط عدم افشای نام با رویترز گفت‌وگو می‌کرد تصریح کرد که رقم این قرارداد ظرف دهه آینده ممکن است به بیش از 300 میلیارد دلار برسد. 

مقام آمریکایی گفت: «ما در مراحل نهایی مجموعه‌ای از توافقات قرار داریم.»

به نوشته رویترز، فروش این بسته تسلیحاتی به نحوی تنظیم شده که با سفر ترامپ به عربستان سعودی همزمان باشد. رئیس‌جمهور آمریکا قرار است روز جمعه، 19 مه به عربستان سفر کند.

انتهای پیام/ *  

http://fna.ir/NUE4NS



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد تسلیحات 100 میلیارد دلاری آمریکا با عربستان در آستانه نهایی شدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..