تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رئیسی» برای مناظره با «روحانی» اعلام آمادگی کرد

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بخشی از آخرین مناظره انتخاباتی برای مناظره با حسن روحانی اعلام آمادگی کرد.

رئیسی در این زمینه گفت: بنده اعلام می‌کنم مناظره بگذارند تا من بعنوان نماینده قشر کارگر، زنان بی‌سرپرست و بسیاری که حرف دارند اما بلندگو ندارند، با آقای روحانی مناظره کنم، من مانند آقایان روزنامه که تا حرفی زده شد تیتر کنند؛ خودم حرف خودم را می‌زنم.

به گزارش فارس، پیش از این نیز طبق اعلام روابط عمومی ستاد انتخاباتی رئیسی، نمایندگان اقتصادی رئیسی برای مناظره در هر زمان و مکان اعلام آمادگی کردند.

از سوی دیگر مسعود میرکاظمی مسئول طرح و برنامه اقتصادی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس آمادگی خود را برای حضور در مناظره‌ای پیرامون این موضوع و باحضور نماینده‌ ستاد آقای روحانی و همچنین رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

برپایه این خبر، خبرگزاری فارس، نیز در ادامه سلسله مناظرات و نشست‌های تخصصی خود پیرامون موضوع انتخابات، آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره اعلام می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رئیسی» برای مناظره با «روحانی» اعلام آمادگی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..