تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه اپلیکیشن iOS و اندروید در ویندوز ساده‌تر از گذشته شد

مایکروسافت با معرفی کیت Xamarin Live Player امکان توسعه‌ی اپلیکیشن‌های iOS و اندروید را در ویندوز تسهیل بخشید.

توسعه‌ی اپلیکیشن‌های iOS و اندروید در کامپیوتر‌های ویندوزی به لطف رونمایی از کیت Xamarin Live Player بیش از پیش ساده‌تر شد. این قابلیت که در خلال کنفرانس بیلد ۲۰۱۷ مایکروسافت معرفی شد، پروسه‌ی توسعه‌ی اپلیکیشن‌های سایر پلتفرم‌ها به خصوص iOS را ساده‌تر کرده است. اکنون توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود اپلیکیشن‌ها را از طریق یک کامپیوتر ویندوزی و با ویژوال استودیو روی دستگاه‌های اپل اجرا کنند و به دیباگ کردن آن‌ها بپردازند. این در حالی است که پیش از این توسعه‌دهندگان تنها قادر به توسعه‌ی اپلیکیشن‌های iOS روی کامپیوتر‌های مجهز به ویندوز بودند و برای اجرای آن به مک نیاز داشتند.

اپلیکیشن ios‌ و اندروید و ویندوز

Xamarin همچنین اجازه‌ی مشاهده‌ی تغییرات کد‌های اپلیکیشن‌ها را به صورت زنده به توسعه‌دهندگان می‌دهد. این موضوع قطعا کمک بزرگی به برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان در راستای برطرف کردن باگ‌های اپلیکیشن‌های خود خواهد کرد. البته همچنان برای قرار دادن اپلیکیشن روی اپ‌استور، استفاده از مک ضروری است. 

مایکروسافت در کنفرانس بیلد امسال چندین رونمایی و همکاری جذاب با اپل داشته است. از معرفی ویژوال استودیو ۲۰۱۷ برای مک‌ که قطعا خبری خوشحال کننده برای برنامه‌نویسان خواهد بود تا قرارگیری نرم‌افزار آیتونز در فروشگاه ویندوز، بخشی از همکاری‌های جدید غول‌های فناوری ردموند و کوپرتینو است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه اپلیکیشن iOS و اندروید در ویندوز ساده‌تر از گذشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..