تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گلکسی اس ۸ بسیار شکننده است، اما تعمیر آن زیاد گران نیست!

سامسونگ طراحی جدیدی را برای سری اس با گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس معرفی کرد، صفحه نمایش اینفینیتی  و پشت شیشه ای آن را شکننده تر از قبل کرده است! تست های مربوطه نشان می‌دهند که گلکسی اس ۸ راحت تر از مدل های قبلی می‌شکند که این شکستگی سطحی نیست و باعث می‌شود که گلس خراب شود و  شکاف هایی رو صفحه نمایش و حتی پنل اصلی ایجاد شود!

شانس شکستن صفحه نمایش اینفینیتی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس واقعا به میزان مراقبت کاربران در نحوه استفاده از گوشی بستگی دارد! با اینکه گوریلا گلس ۵ در هر دو سمت این گوشی قرار دارد، اما آخرین پرچم دار سامسونگ متاسفانه در شرایط خاصی  می‌شکند! و از دور خارج می ‌شود!

اگر چه که این اسمارتفون با آخرین گوریلا گلس روکش شده است، بررسی های شرکت بیمه وسایل الکترونیکی SquareTrade ، نشان می‌دهد این شیشه  واقعا نمی‌تواند در مقابل ضربه و سقوط مقاومت کند! این شرکت همچنین اضافه کرد که ” گلکسی اس ۸ اولین گوشی بود که در تست های ما پس از اولین ضربه سقوط از تمام جهت ها شکست! ” که این به دلیل آن است که هردو سمت جلو و پشت پنل آن را گلس پوشانده است!

به علاوه، گلکسی اس ۸ شکننده ترین اسمارتفون در این تست ها انتخاب شد! اما هنوز تست های مقاومتی هستند که نشان می‌دهند گوریلا گلس ۵ به خوبی دستگاه را در مقابل خراش حفظ می‌کند

جایگزینی صفحه نمایش گلکسی اس ۸ زیاد گران نخواهدشد!

نشریهMotherboard  در این مورد با تعدادی از تعمیرکنندگان مستقل صحبت کرد؛ و نتیجتا مشخص شد که صفحه نمایش اینفینیتی گلکسی اس ۸ را می توان به راحتی و با قیمت مناسب عوض کرد! قیمت واقعی که کابران برای صفحه نمایش جایگزین باید بپردازند از ۲۰۰ دلار شروع می‌شود، که تقریبا ۵۰ تا ۱۰۰ دلار کمتر از قیمتی است که برای جایگزینی  صفحه نمایش گلکسی اس ۷ در سال گذشته باید می پرداختید!

درمقابل، قیمت جایگزین کردن صفحه نمایش آیفون ۷ در سال گذشته تقریبا ۳۰۰ دلار بود! قیمت  گلکسی اس ۸ از ۷۵۰ دلار شروع می‌شود در حالی که گلکسی اس ۸ پلاس با صفحه نمایش بزرگتر و سایز باتری بزرگتر آن قیمت بیشتری دارد! با توجه به قیمت مناسب  و طراحی جدید صفحه نمایش آن، قیمت جایگزین کردن صفحه نمایش آن بسیار مناسب است و به نظر می‌رسد صفحه نمایش دستگاه باید به هردلیلی بشکند!

لینک کوتاه:

softpedia



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گلکسی اس ۸ بسیار شکننده است، اما تعمیر آن زیاد گران نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..