تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تندعلی کریمی از بی توجهی به خرمشهر

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برای فینال جام حذفی بین تراکتورسازی و نفت تهران آماده شد و تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در هفته آخر لیگ نیز به مصاف هم رفتند که در نتیجه این بازی با پیروزی 1 برصفر به نفع نفت تهران به پاین رسید.

در همین راست علی کریمی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس پستی را درکانال تلگرامی اش منتشر کرد و ضمن تبریک به مناسبت پیروزی تیم علی دایی در این رقابت عنوان کرد:چرا فقط در زمان فینال جام حذفى یاد خرمشهر میفتین، به اصطلاح اینطورى میخواین از مردم و شهر خرمشهر قدردانى کنید.

کریمی نوشت:

"دیروز بازى فینال جام حذفى بود، ولى روى کاغذ، چون شرایط اصلاً براى فینال جام حذفى کشورى که تیم اول آسیاست، خجالت آور بود؟! آقایون فدراسیونى، چرا فقط در زمان فینال جام حذفى یاد خرمشهر میفتین، به اصطلاح اینطورى میخواین از مردم و شهر خرمشهر قدردانى کنید، نخیر آقایون، حق این مردم خیلى بیشتر از یه فینال جام حذفى هست و بر گردن همه ما حق دارن؟! این اتفاقاً توهین به شعور مردم خونگرم و رنجدیده این شهر است که فینال به فینال یادشون میکنید؟! اگه راست میگین کمک کنین که این استادیوم باز سازى شه، چه ایرادى داره که بعضى از بازیهاى تیم ملى در شهرستان‌ها برگزار شه! البته خوب بخاطر نبود زمین طبیعتاً نمیشود؟! امیدوارم روزى رو ببینیم که آدمهاى دلسوز بر مسند فدراسیون باشند که کاراى بزرگى براى این فوتبال بکنن.تبریک به بازیکنان و کادر فنى تیم نفت که با دست خالى توانستن جام رو بگیرن، و خسته نباشید فقط به بازیکنان و کادر تراکتور و هواداران واقعى و فهیم آنها، خوشحالم که تن‌ها جامى که آوردین در زمان حضور ما بود و آنرا به عنوان یک خاطره خوب ناقابل از طرف ما فراموش نکنید، من هم لطف و حمایت شما را در آن یکسال هیچ وقت فراموش نخواهم کرد."

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تندعلی کریمی از بی توجهی به خرمشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..