تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه مرحله برای داشتن یک تیم با عملکرد بالا

داشتن یک تیم که دارای عملکرد بالا است، برای هر رهبری می تواند ایده آل باشد. افراد در چنین تیم هایی برای رسیدن به هدف های گروهی، مشارکت بالایی از خود نشان می دهند.

هر رهبری می‌خواهد تیمی با عملکرد بالا داشته باشد که در آن اعضاء با یکدیگر سازگاری دارند، وظایف را طبق قدرت افراد تقسیم می‌کنند، ایده سازی می‌کنند، راهکارهایی خلاقانه در یک فضای همکاری خلق می‌کنند، به همدیگر نیرو می‌بخشند و باور دارند که کار کردن گروهی، بسیار بهتر از کار کردن انفرادی است.

باور اعضای این تیم این است: تیمی که از افراد با استعداد تشکیل شده، می‌تواند نتایج بهتری ایجاد کند. این تیم انرژی‌ساز، الهام بخش و کارا خواهد‌ بود و به کسب‌وکار کمک خواهد کرد. نتیجه کارگروهی خوب می‌تواند بهره وری، اجرای خوب، رضایت مشتری و همراستایی استراتژیک باشد. ولی چطور می‌توان چنین تیمی درست کرد؟

مقالات مرتبط

ممکن است به تیم‌تان نگاه کنید و متوجه شوید که تیم شما از افرادی شکل گرفته که به‌طور جزیره‌ای کار می‌کنند، سرشان در لاک خودشان است و فقط وظایف محوله را انجام می‌دهند. ساخت یک تیم با کارایی بالا، بسیار سخت است. ولی اگر بتوان آن را انجام داد، شروع بسیار خوبی خواهد بود.

به سوالات زیر پاسخ روشن بدهید

۱. روی چه نقاط قوتی می‌توانید کار کنید که قدرت رهبری شما را بهبود بخشد؟

۲. فرصت های بهبودبخشی کجا نهفته است؟

۳. اهداف‌تان چیست؟

از همه افراد تیم بخواهید که به پاسخ این سوال‌ها به خوبی فکر کنند.

یک برنامه اجرایی داشته باشید

برای شروع باید یک برنامه عملیاتی درست کنید. این برنامه عملیاتی بر اساس یافته‌های این سئوال ها بدست می آید که می تواند به رهبر یک کسب‌وکار  نشان دهد برای حمایت تیم به سمت رشد در جاهایی که برای او و تیم مهم هستند چکار کند. نتیجه نهایی بهبودبخشی در تک تک افراد گروه تاثیر خواهد گذاشت و باعث موفقیت سازمان خواهد شد. برخی از این نتایج عبارتند از: 

ایجاد اهداف استراتژیک در فعالیت های روزانه به جای اهداف تاکتیکی

بهبود بخشی برای درگیرکردن کارمندان در فعالیت

تغییر روش مدیریت در سطوح بالا

تفویض بهتر امور جهت تمرکز به اولویت های استراتژیک

رسیدن به نتایج با کار تیمی

برنامه عملیاتی هر یک از اعضای تیم مخصوص به همان فرد خواهد بود و متناسب با اهداف خاص، برنامه ریزی شده است.

برای توسعه رهبری گروه وقت بگذارید

 این کار می‌تواند بصورت یک به یک یا گروهی بصورت ماهانه انجام شود. جنس موضوعات طرح شده باید طوری باشد که عملکرد هر یک از افراد تیم را بالا ببرد. در ماه‌های اتی می‌بایست روی مباحثی کار شود که در خدمت اهداف شماست. برای اینکه به بالاترین درجه تاثیرگذاری برسید، می‌بایست این تیم، اهدافی روشن و مورد توافق جمع بنویسد. هدف نهایی این نشست‌ها، طراحی آینده است. ایده‌های جدید ظهور می‌کنند و افراد در پرورش این ایده‌ها مشارکت خواهند داشت. مهم‌تر از همه این که تیم می‌تواند تمام این کار را خودش انجام دهد. در اینجا به نقطه‌ای رسیدیم که می بینیم دارای یک تیم با عملکرد بالا، به معنای واقعی آن هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه مرحله برای داشتن یک تیم با عملکرد بالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..