تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توان خارق العاده بی ام و M2 CSR با تیونینگ Lightweight Performance

کمپانی لایت‌ویت پرفرمنس (Lightweight Performance) با قرار دادن پیشرانه‌ی S55 در قلب خودروی BMW M2 و تیونینگ آن، شگفتی خلق کرده است.

قبلاً هم پیشرانه‌ی S55 خودروهایی چون بی‌ام‌و M3 و M4 در خودروی کوچک‌تر M2 به‌کار گرفته شده بود اما نسخه‌ی شرکت Lightweight Performance می‌تواند جالب‌ترین آن‌ها باشد.

پس از جایگزینی توربوشارژرهای پیشرانه‌ی S55، بهبود سیستم مکش هوا و نصب یک سیستم اگزوز جدید، این واحد ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی که با یک سیستم تزریق آب مشابه با بی‌ام‌و M4 GTS همراه است، توانی برابر با ۶۱۲ اسب بخار و گشتاوری معادل ۷۶۷ نیوتن‌متر تولید می‌کند.

Lightweight Performance BMW M2 CSR

Lightweight Performance BMW M2 CSR

با این حال ترکیب پیشرانه‌ی مذکور با بی‌ام‌و M2 که در مقایسه با بی‌ام‌و M4 دارای فاصله‌ی بین دو محور کوتاه‌تر و ساختار سبک‌تری است، در اولین تست‌های رانندگی مشخص کرد که این پیشرانه کمی برای این جثه بیش از حد توانمند است. این امر باعث شد تا تیونر لایت‌ویت پرفرمنس توان را به ۵۹۰ اسب بخار و گشتاور را به ۷۳۷ نیوتن‌متر از طریق فشار بر چرخ‌های عقب با استفاده از یک سیستم انتقال قدرت دو کلاچه‌ی بی‌ام‌و دارای زمان‌های کوتاه‌تر تعویض دنده نسبت به بی‌ام‌و M4 GTS و نرم‌افزار DCS کاهش دهد.

Lightweight Performance BMW M2 CSR

Lightweight Performance BMW M2 CSR

لیست قطعات به‌کار گرفته شده توسط لایت‌ویت پرفرمنس شامل یک دیفرانسیل محدود کننده‌ی لغزش Drexler، ترمزهایی از جنس کربن-سرامیک، اهرم دنده‌ی مشابه با M4 GTS که اجازه‌ی انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی را می‌دهد، قطعات فیبر کربنی به کار رفته در بدنه و کابین خودرو، صندلی‌های اسپرت و اسکلت‌بندی مستحکم از پیش ساخته شده، است.

Lightweight Performance BMW M2 CSR

Lightweight Performance BMW M2 CSR

از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به پوشش وینیل، بخش‌های قرمز رنگ، باله‌ی عقب فیبر کربنی و رینگ‌های ۱۹ اینچی به‌همراه تایرهای تیپ Cup2 برند میشلن با سایز ۲۶۵/۳۵ برای جلو و سایز ۲۹۵/۳۰ برای عقب اشاره کرد.

Lightweight Performance BMW M2 CSR



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توان خارق العاده بی ام و M2 CSR با تیونینگ Lightweight Performance»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..