تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین مقالات زومیت در هفته سوم اردیبهشت

در جمع بندی مقالات هفتگی به مهم‌ترین مقالات زومیت اشاره خواهیم کرد که شاید فرصت مطالعه‌ی آن‌ها را در طول هفته نداشته‌اید.

روز پایان هفته معمولا زمان مناسبی برای استراحت، تفریح و گردش، انجام کارهای معوقه و مطالعه است. در صورتی که طی هفته‌ی گذشته فرصت کافی را برای مطالعه‌ی مقالات زومیت نداشته‌اید پس می‌توانید با جمع بندی هفتگی مقالات زومیت همراه باشید تا نگاهی به مهم‌ترین مطالب هفتگی منتشر شده در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

فناوری

در هفته‌های اخیر مایکروسافت به ویترین اخبار دنیای فناوری انتقال یافته، چراکه ردموندی‌ها طی دو هفته‌ی اخیر دو کنفرانس را برگزار کرده‌‌اند که یکی متعلق به رونمایی از سرفیس لپ‌تاپ و ویندوز ۱۰ اس و دیگری بیلد ۲۰۱۷ است که در روزهای اخیر برگزار شد. پس از رونمایی مایکروسافت از ویندوز ۱۰ اس، به بررسی لپ‌تاپ‌های اقتصادی مبتنی بر این سیستم‌عامل پرداخته‌ایم که توسط کمپانی‌های مختلف راهی بازار خواهند شد و برخلاف سرفیس لپ‌تاپ که به اعتقاد شماری از تحلیل‌گران، درصدد استفاده از ضعف اپل در لپ‌تاپ است، قیمت پایین‌تر از ۱٫۰۰۰ دلار دارند.

در هفته‌ی گذشته انتشار گزارشی جالب در خصوص احتمال تصاحب کمپانی‌های مختلف توسط اپل، نام کمپانی‌هایی نظیر نتفلیکس و تسلا را بر سرزبان‌ها انداخت. هرچند شانس نتفلیکس که اخیرا استریم 4K ویدیو را با پشتیبانی از پلتفرم‌های معدود راه انداخته نزدیک به ۴۰ درصد عنوان شده، اما تسلا نیز گزینه‌ی خوبی برای اپل به منظور تصاحب است، چراکه اپل دارای منابع مالی سرشار بوده و تسلا نیز از وجود ایده‌های بسیار خلاقانه بهره می‌برد. در مقاله‌ای به بررسی چرایی تصاحب تسلا توسط اپل و اینکه مدیرعامل شدن ماسک در اپل چه پیامدهایی دارد، پرداخته‌ایم.

اگر در پی خرید یک دوربین عکاسی جدید هستید تا با آغاز روزهای گرم تابستان به دل طبیعت زده و زیبایی‌ها را در قاب تصویر خود ماندگار کنید، پس بهتر است پیش از خرید دوربین، از نتیجه‌ی رقابت دوربین‌های مایکرو چهار سوم با رقبای قدرتمند فول فریم مطلع شوید.

علمی

گستره‌ی آسمان همواره برای انسان جذاب بوده است، چرا تلالو نور خورشید در طول روز به همراه گذر ابرها جلوه‌ای زیبا را در آسمان خلق می‌کند، حال آنکه زیبایی شب با وجود ستاره‌ها و ماه جلوه‌ای دیگر دارد؛ شاید تصور کنید که فقط زمین است که حرکت می‌کند و ستارگانی که هر شب با سوسو زدن زیبایی خاصی به سقف زمین می‌دهند، ثابت هستند، در حالی که این چنین نیست و ستارگان نیز حرکت می‌کنند، اما به علت فاصله‌ی بسیار دور، برای ما ساکنان زمین چندان ملموس نیست. پس در صورتی که آسمان شب را تعقیب می‌کند، دقت نظر خود را افزایش داده و با دقت بیشتری در تاریکی شب تماشا کنید، چراکه به گفته‌ی استیون هاوکینگ، تنها صد سال تا پایان کار بشر روی کره‌ی زمین باقی مانده و از این‌رو باید خود را از زیبایی‌هایی زمینی سیراب کرد.

کسب و کار

استارتاپ مفهومی نسبتا جدید در دنیای کسب و کار کشورمان بوده و از این‌رو پرداختن به آن یک امر ضروری است. تاسیس یک استارتاپ و به راه انداختن یک کسب و کار جدید با ایده‌ای خلاقانه این روزها در کشورمان بسیار رواج یافته و به نوعی روحیه‌ی کارآفرینی را در بین اغلب جوانان ایجاد کرده که نگرشی بسیار خوب برای ایجاد اشتغال و همچنین تسریع در دست یافتن به فناوری‌های جدید است. اما عدم آگاهی از ریسک‌ها و مشکلات موجود در مسیر پیشرفت خطری است که می‌تواند یک استارتاپ را پیش از شکوفایی به بن بست برساند، از این‌رو باید کاملا حساب شده حرکت کرد. بیزنس پلن یا طرح کسب و کار، مستندی است که با استفاده از آن می‌توان فرصت‌ها، تهدید‌ها و نحوه‌ی درآمدزایی برای یک استارتاپ را در کنار شاخص‌های دیگر محاسبه کرده و دیدی کلی به آینده‌ی یک کسب و کار داشت. در بخش کسب و کار زومیت علاوه بر آموزش نگارش کسب و کار، مطلبی را نیز تحت عنوان مزایای برنامه‌ریزی ۹۰دروزه برای کسب و کار تقدیم حضور کرده‌ایم.

هفته‌ی گذشته نیز در بخش داستان برند و بیوگرافی، به معرفی یک برند شناخته شده و موفق در کنار بیوگرافی یک نخبه‌ی علمی پرداختیم. نایک، نایکی که الهه‌ی پیروزی در افسانه‌های یونان باستان است، این روزها در حوزه‌ی ورزش نیز کمی از الهه‌ی پیروزی نداشته و برندی برتر و شناخته شده است. اما در بخش بیوگرافی، به سراغ استیون هاوکینگی رفته‌ایم که به واقع تاریخ بشر بخشی از دانش خود را وامدار اوست.

خودرو

اگر قرار بر این باشد که خودرویی را به عنوان نماد نمونه‌های هیبریدی برگزینیم، به طور حتم، تویوتا پریوس موجه‌ترین گزینه‌ی موجود است، چراکه تویوتا با این خودرو دستاوردهای زیادی را کسب کرده و رکوردهای جالب توجهی را به جای گذاشت. در زومیت شانس این را داشتیم تا با تویوتا پریوس ۲۰۱۷ رانندگی کرده و تجربه‌ی خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

پیست نوربرگ‌رینگ آلمان را باید یک چالش بزرگ در دنیای موتور اسپرت خواند که در آن خودروها بصورت جدی محک خورده و زمان به دست آمده از یک دور در این پیست نیز به فاکتوری مهم برای بیان قدرت و قابلیت‌های خودرو بدل می‌شود. در زومیت به معرفی چهار خودروی دیفرانسیل جلویی پرداخته‌ایم که لقب سریع‌ترین خودروهای نوربرگ‌رینگ را به خود اختصاص داده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین مقالات زومیت در هفته سوم اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..