تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: سامسونگ در حال کار روی گوشی تاشو با ویژگی های عالی است

شما ممکن است یادتان بیاید که سال گذشته، سامسونگ گوشی تاشو خود را با قابلیت های بالا رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی فولدر ۲ (samsung galaxy folder 2) ترکیب خوبی از فناوری دیروز و امروز است. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

اگر شما از کسانی هستید که حرکت شیک مچ دست برای جواب دادن به تماس ها در گوشی های تاشو خوششان می آید و همچنین می خواهند از قابلیت های یک کوشی هوشمند با مشخصات خوب استفاده کنند؛ گلکسی فولدر ۲ برای شماست. سامسونگ گلکسی فولدر در ابتدا، داخل کشور چین عرضه شد و به زودی در کره جنوبی عرضه می شود. حرف هایی به گوش می رسد که نسل بعدی این دستگاه در کشور خانگی سامسونگ یعنی کره عرضه می شود. انتظار می رود که این گوشی بعضی از قابلیت های سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را ارائه می دهد. دستگاه با سنسور اثر انگشت و گواهینامه IP عرضه می شود و در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است. به احتمال زیاد فولدر ۲ از فناوری شارژ بیسیم سامسونگ بهره می برد.

گوشی تاشو جدید (SM-W2017) دارای صفحه نمایش دوگانه ۴,۲ اینچی OLED خواهد بود؛ از اسنپدراگون ۴۳۰ بهره می برد و این بدین معناست که گوشی از پردازنده هشت هسته ای همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 505 استفاده می کند. این دستگاه با حافظه ۶۴ گیگابایتی، دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی عرضه می شود. نسخه جدید از سامسونگ پی پشتیبانی می کند و احتمالا به عنوان “نسخه ویژه” ارائه می شود. یک اپراتور کره ای اعلام کرده که گوشی خیلی زود در کره عرضه می شود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: سامسونگ در حال کار روی گوشی تاشو با ویژگی های عالی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..