تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای مالیات آستان قدس چیست؟ + فیلم

مالیات آستان قدس رضوی چگونه پرداخت می شود؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود 10 روز به دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشور باقی مانده است. شب گذشته سری دوم حضور نامزدها در برنامه گفت و گوی ویژه خبری  با محوریت موضوعات اقتصادی آغاز شد و سید ابراهیم رئیسی نخستین مهمان این برنامه توضیحاتی را ارائه کرد.

رئیسی از اتخاذ روش مدیریتی خود در خصوص استفاده از همه سلائق و ظرفیت های کشور برای حل مشکلات اقتصادی کشور گفت، وی همچنین در زمینه معیشت و موضوع  اشتغال عنوان کرد؛ در هر  وزارت خانه یک معاونت اشتغال فعال خواهد شد، مردم باید از ثروت و درآمد همه دولت تا تک تک وزرا و مدیران آگاه و در جریان اقتصاد، صادرات و واردات و تمامی مزایده و مناقصه ها قرار بگیرند، این شفافیت با مردم به نفع کشور و سلامت اداری خواهد بود.

وی در خصوص سوال مطرح شده در باب مالیات آستان قدس، با ابراز تمایل نسبت به پرسش این سوال گفت: تمام زیر بنای اقتصاد آستان قدس رضوی بر دو پایه نذر و وقف مردم بنا شده و هیچ پولی جز  نذر و وقف در مجموعه و شرکت های زیر مجموعه آن وجود ندارد. ابتدای پیروزی انقلاب، مرحوم آقای طبسی تولیت آستان قدس طی نامه ای موضوع مالیات این مجموعه از امام سوال پرسیدند، امام فرمودند اموال استان مطلقا شامل مالیات نمی شود.

 

در حال حاضر آستان قدس با پرداخت مالیات ارزش افزوده، مالیات های تکلیفی و اظهار نامه مالیاتی تمامی شرکت های وابسته به آستان قدس وظایف خود را در این خصوص انجام می دهد، در کنار همه این موارد لازم به ذکر است که آستان قدس 10 برابر میزان مالیاتی را که دولت می خواهد از مجموعه دریافت کند را به فقرا و نیازمندانی کمک می کند که تحت تکلف دولت هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای مالیات آستان قدس چیست؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..